ابهام در مورد ماندن مسلمان در پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۸۷۰۴
درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب داریوش شجاعیان هافبک چپ‌پا و تکنیکی گسترش فولاد، عجیب است. البته گفته می‌شود پیشنهاد یک تیم از بوندسلیگای دو به سروش رفیعی و تصمیم او برای بازی در اروپا باعث شده تا برانکو به دنبال بازیکنی در حد و اندازه او باشد اما واقعیت این است که شجاعیان قرار است جانشین یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس شود.
ابهام در مورد ماندن مسلمان در پرسپولیس

پرسپولیس در فصلی که با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد، کم حاشیه نداشت. بی‌انضباطی‌های رامین رضائیان، اعتصاب بازیکنان قبل از بازی با ذوب آهن، شوخی‌های بازیکنان در آن آیتم معروف برنامه 90 و اتفاقات ریز و درشت دیگری که در طول فصل برای پرسپولیس افتاد، مدیران این باشگاه را به فکر پیدا کردن منشا این مشکلات و حل کردن آنها انداخته و  نتیجه‌ای که مدیران و حتی کادر فنی تیم به آن رسیده‌اند کسی نیست جز محسن مسلمان!

مسلمان البته یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در این فصل بود اما تاثیرگذاری او فقط به زمین فوتبال محدود نمی‌شد و او در خیلی از حاشیه‌ها و اتفاقات، نقش اصلی و البته پشت پرده را داشت. او به همراه مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا 4 بازیکنی هستند که روابط نزدیکی با هم دارند و حرف‌ها و خواسته‌های آنها در میان سایر بازیکنان تاثیرگذار است و البته رهبری این گروه را هم مسلمان بر عهده دارد. مدیران باشگاه هم متوجه شده‌اند که مسلمان نقش اول تمام حاشیه‌ها و اتفاقات ریز و درشت اطراف تیم است و تصمیم گرفته‌اند که با این قضیه به شکلی ریشه‌ای برخورد کنند. اما مشکلاتی در این راه وجود دارد.

مسلمان هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و البته در میان هواداران محبوب است. به همین دلیل کنار گذاشتن یا قرار دادن نام او در لیست مازاد اصلا منطقی نیست. در این شرایط مدیران باشگاه به دنبال فراهم کردن شرایطی برای انتقال او به یک تیم اروپایی یا یکی از تیم‌های باشگاهی حاشیه خلیج فارس هستند تا هم حاشیه‌ها را از تیم خود دور کنند و هم در مقابل هواداران قرار نگیرند. به همین دلیل است که پاسخ مثبتی به باشگاه آلمانی خواهان سروش رفیعی نداده‌اند. آنها منتظرند تا پیشنهادی برای مسلمان برسد و با انتقال او، سروش را در پرسپولیس ماندنی کنند و داریوش شجاعیان را هم برای پر کردن جای خالی مسلمان به خدمت بگیرند.  پروژه‎ای که از سر گذراندنش کمی سخت است اما به نظر مسئولان پرسپولیس ارزش وقت گذاشتن را دارد و می‌تواند حاشیه‌های پرسپولیس را برای فصل آینده به حداقل برساند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید