پرسپولیس بی خیال سود اقتصادی شد

کدخبر: ۱۶۸۷۱۵
مدیران پرسپولیس برای بازی برابر الریان در اقدامی عجیب قیمت بلیت‌ها را گران کردند تا سود بیشتری برای آنچه حل مشکلات باشگاه اعلام شده بود به دست آورند؛ اما استقبال نه چندان مناسب هواداران از این تغییر قیمت‌ ناگهانی باعث شد بخش بزرگی از سکوهای آزادی خالی بماند.
پرسپولیس بی خیال سود اقتصادی شد

با این وضعیت نه سود بیشتری به باشگاه رسید؛ و نه شاگردان برانکو توانستند از حمایت یک آزادی پر از هوادار بهره ببرند. در نهایت هم پرسپولیس دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد. حالا و با توجه به تجربه تلخ بازی برابر الریان، مدیران پرسپولیس تصمیم گرفته‌‌اند قیمت بلیت‌ها را برای بازی رفت برابر لخویا کاهش دهند.

قیمت بلیت دیدار پرسپولیس-الریان به ترتیب 35، 25 و 18 هزار تومان بود که این قیمت‌ها در بازی پرسپولیس مقابل الوحده به 30، 25 و 8 هزار تومان کاهش پیدا کرد، اما با این حال تقریباً یک سوم سکوهای ورزشگاه آزادی در روز برگزاری این مسابقه هم خالی بود. با توجه به این مسئله در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این مورد بحث و در نهایت تصویب شد که قیمت بلیت دیدار پرسپولیس – لخویا به 30، 20 و 5 هزار تومان کاهش پیدا کند. کاهش قیمت‌هایی که نشان می‌دهد مسائل به وجود آمده در دیدارهای قبلی برای مدیران پرسپولیس عبرت شده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید