صحبت کردن با جنین خوب یا بد؟!

کدخبر: ۱۶۸۸۲۵
فایده های صحبت کردن با جنین , صحبت کردن با نوزاد متولد نشده خود و لمس کردن او ممکن است برای اکثر مادران باردار کمی عجیب به نظر برسد، اما اثرات انجام این کار بر روی نوزاد و مادر باردار او بسیار شگفت انگیز خواهد بود.
نیک صالحی؛ همه ما می دانیم که دوران بارداری برای هر زنی می تواند بسیار خسته کننده و استرس زا باشد، اما شادی که بعد از تولد نوزاد برای این افراد به ارمغان خواهد آمد، فراتر از سختی ها و مشکلات این دوران است.

به عنوان یک مادر جوان و کم تجربه یادتان باشد که دوران بارداری فقط غذا خوردن خوب و انجام حرکات ورزشی منظم برای اطمینان از سلامت جنین داخل رحمتان نیست، بلکه ایجاد پیوند عمیق بین مادر باردار و فرزند داخل رحم او در طول دوران بارداری و به اشتراک گذاشتن محبت با او هم چیزی است که باعث می شود این دوران برای مادر و جنین او به یادماندنی تر شود.

فایده های صحبت کردن با جنین

برخلاف باور عموم مردم، تغذیه نوزاد با شیر مادر تنها راه برای تقویت پیوند عمیق بین مادر و نوزاد او نیست. در واقع، زنان باردار می توانند قبل از تولد فرزند خود هم ارتباط خوبی با جنین داخل رحمشان برقرار کنند. مطالعه مقاله زیر درمورد پیدا کردن نکاتی برای راهنمایی مادران باردار به منظور ایجاد پیوند عمیق با جنین داخل رحم خود کمک زیادی شما مادران باردار خواهد نمود.

روشی ساده برای ایجاد پیوند عمیق مادر و جنین:

با پیشرفت دوران بارداری ، شما هم سعادت مادر شدن را بیشتر از قبل تجربه خواهید کرد. اما، می توانید از آغاز دوران بارداری در بدن خود نیز پیوند محکمی را با جنین داخل رحم خود شروع کرده و خود را از نگرانی های ورود

یک موجود جدید به اعضای خانواده رها کنید.

صحبت کردن مادر باردار با جنین داخل رحم خود:

صحبت کردن با نوزاد متولد نشده خود و لمس کردن او ممکن است برای اکثر مادران باردار کمی عجیب به نظر برسد، اما اثرات انجام این کار بر روی نوزاد و مادر باردار او بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

نتایج تحقیقات اخیر محققان ثابت کرده است هنگامی که جنین از هفته بیست و سوم دوران بارداری عبور کند، می تواند صداهای داخل و خارج از رحم مادر باردار خود را بشنود.

پس، صحبت کردن مادر باردار هم با فرزند داخل رحم خود در طول این مرحله از دوران بارداری می تواند کمک زیادی به آشنایی نوزاد با صدای مادر خود نموده و با اطمینان، دلبستگی طبیعی شدیدی را بین مادر باردار و فرزند او به وجود آورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید