تاثیر پررنگ ورزشی ها در انتخاب حسن روحانی بعنوان رییس جمهور

تبریک وزیر ورزش به رییس جمهورمنتخب

کدخبر: ۱۶۹۱۰۸
انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری روز جمعه برگزار شد و مردم با حضور حد اکثری و بی نظیر خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ حماسه بزرگی را خلق و رییس جمهور منتخب را معرفی کردند.
تبریک وزیر ورزش به رییس جمهورمنتخب

بر این اساس رییس ستاد انتخابات کشورحضور بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات را تایید کرد که ماحصل این حضور انتخاب حسن روحانی بعنوان رییس جمهور 4 سال آینده ایران بود.ورزشکاران هم پابه پای سایر اقشار جامعه با حضور در انتخابات، آراء خود را در صندوق های رای انداختند.اما در روز های قبل از برگزاری انتخابات ورزشکاران مطرح کشور مردم را تشویق به حضوردرپای صندوق های رای کردند و درحضورگسترده مردم و انتخاب رییس جمهور منتخب نقشی تاثیر گذار داشتند. از جمله ورزشکاران مطرح کشور نیز می توان به علی کریمی،علی دایی، کیمیا علیزاده و بازیکنان تیم های پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که اکثریت نیز از حضور حسن روحانی درانتخابات حمایت کرده بودند.بدون شک بخشی از رای های این نامزد نیزحاصل حمایت این طیف ورزشکاران بود. این امیدواری وجود دارد که دولت آقای روحانی در سال های آینده نگاه ویژه ایی به حوزه ورزش داشته باشد.

اما در پی انتخاب آقای روحانی در انتخابات، وزیر ورزش در پیامی این پیروزی را به وی تبریک گفت.به گزارش خبرگزاری ایلنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی پیامی پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری که با رای قاطع ملت همراه شد را به او و ملت ایران تبریک گفت.

در متن پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

«پیروزی قاطع و تاریخی جناب اقای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در انتخابات را تبریک عرض می کنم. تبریک به نظام جمهوری اسلامی و مردم قهرمان ایران ورهبر معظم انقلاب.دو رکن مهم سرمایه اجتماعی، مشارکت و اعتماد است و این بزرگترین سرمایه ای است که یک کشور دارد.مسعود سلطا نى فر.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید