امیدواری منصوریان به زوج خط حمله تیمش

کدخبر: ۱۶۹۱۴۱
بامحرومیت علی قربانی و حضور امید نورافکن در کره جنوبی به همراه تیم ملی جوانان و غیبت مهره ای به نام امید ابراهیمی؛ علیرضا منصوریان هفته پر از خبر بدی را در آستانه بازی مهم تیمش برابر العین سپری کرد.
امیدواری منصوریان به زوج خط حمله تیمش

 در میان این همه اتفاق ناگوار شاید بهترین خبر برای منصوریان و استقلال، بازگشت جابر انصاری به تمرینات باشد و اینکه شماره 11 می تواند برابر العین بازی کند.

با حضور جابر انصاری، استقلال می تواند زوج کارساز این فصلش یعنی جابر کاوه را داشته باشد؛ مردانی که خوب همدیگر را پیدا و نقش گلساز و گلزن را ایفا می کنند. کاوه رضایی به عنوان موثرترین بازیکن فصل استقلال، 12 پاس گل تا اینجای کار داده که 5تایش به جابر انصاری بوده. انصاری هم 2 پاس گل به رضایی داده است.

منصوریان با داشتن این دو نفر، می تواند نوع بازی موردعلاقه اش را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد. در این حالت، کاوه رضایی به عنوان مهاجم نوک به عقب برمی گردد و مدافعان میانی رقیب را هم جلو می کشد. بلافاصله جابر انصاری در نقش مهاجم سایه به منطقه خالی و کور می رود و با گرفتن پاس رضایی در موقعیت گل قرار می گیرد.

 جابر کاوه: هفته چهارم لیگ قهرمانان برابر لوکوموتیو/ هفته نهم لیگ برابر صبا

کاوه جابر: هفته اول فصل برابر نفت/ هفته دهم برابر صبا/ هفته سی ام برابر سپاهان/ هفته ششم لیگ قهرمانان برابر التعاون/ یک چهارم جام حذفی برابر نفت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید