ثبات مدیریتی، نقطه اتکا باشگاه پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۹۴۰۶
در روزهای اخیر برخی از رسانه های از قهر سرپرست باشگاه پرسپولیس و نبودن چند روزه وی در این باشگاه نوشتند. دلیل این موضوع هم دلخوری طاهری از نحوه کار اسپانسر این باشگاه و نوع رفتار وزارت ورزش در قبال این ماجرا عنوان شده بود. همین موضوع باعث شده بود گمانه زنی ها برای تغییرات در راس مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را بیشتر کند.
ثبات مدیریتی، نقطه اتکا باشگاه پرسپولیس

با افزایش شایعات اما محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیروز اعلام کرد خبری از تغییرات در مدیریت پرسپولیس و استقلال نیست.

در شرایطی که این دوباشگاه در فصل اخیر نتایج خوبی گرفته و به دور از حواشی بودند وزارت ورزش برای تعویض مدیریت این باشگاه ها ریسک نمی کند تا مبادا خود را در برابر هواداران این دو باشگاه قرار داده و متحمل هزینه گزافی شود.

واقعیت اما آن است که بعد از سال ها باشگاهی مثل پرسپولیس با مدیریت بی سرو صدای طاهری به ثبات نسبی رسیده است و درست این است که این مدیرفرصت داشته باشد تا حد اقل برای دو فصل آینده تفکرات مدیریتی خود را برای موفقیت این باشگاه درعرصه رقابت و کسب مقام های قهرمانی و همچنین رسیدن به فرمول های درآمد زایی متنوع اجرایی کند.هواداران پرسپولیس وقتی مدیریت طاهری را با شرایط مدیریت نفراتی مثل رویانیان،سیاسی، حبیب کاشانی و... مقایسه می کنند بسیارعلاقمند هستند که مدیربی حاشیه و فعال فعلی آنها بر مسند کار باشد تا مسیر موفقیت های چند سال اخیر به بیراهه نرود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید