ترامپ: اسرائیل و فلسطین به صلح می‌رسند

کدخبر: ۱۶۹۴۶۲
دونالدترامپ رئیس جمهوری آمریکاشامگاه دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی بابنیامین نتانیاهو درسرزمین های اشغالی گفت:باوجوداینکه توافق صلح میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها سخت است، اما در نهایت به صلح خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، دونالد ترامپ افزود: نشانه های زیاد موجود حاکی از آن است که فرصت های صلح در خاورمیانه همچنان وجود دارد.

وی با تاکید بر روابط دوستانه قوی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: روابط ما از سطح دوستانه بالاتر است و ما همپیمان یکدیگر هستیم و باید از این شرایط استفاده کنیم.

رئیس جمهوری آمریکاگفت: فرصت های زیادی میان ما وجود دارد و مسائل زیادی است که امروز در خصوص آن صحبت کردیم که در گذشته امکان تحقق آن وجود نداشت.

رییس جمهوری آمریکا در دیدار امروز خود با خبرنگاران نیز گفت: در گفت و گو با مقامات روسی هرگز به نام رژیم صهیونیستی اشاره ای نکرده است و رسانه های کشورش بار دیگر اخباری جعلی در این رابطه منتشر کرده اند.

این درحالی است که در پی دیدار ترامپ با وزیرخارجه و سفیر روسیه در آمریکا رسانه های آمریکایی به در میان گذاشتن اطلاعاتی در مورد خطرات داعش که از منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بدست آمده است، اشاره کرده بودنداما هیچگاه حرفی از این که در این گفت وگو ها ترامپ به نام این رژیم به عنوان منبع اصلی اطلاعات بدست آمده اشاره کرد، نزده بودند.

بنیامین نتانیاهو نیز در این کنفرانس خبری گفت: امید تغییر برای رسیدن به صلح واقعی وجود دارد.

هواپیمای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و هیات همراه وی امروز مستقیما و برای اولین بار در تاریخ از فرودگاه ریاض پرواز و در فرودگاه بن گوریون تل آویو به زمین نشست.

ترامپ سپس با رووین ریولین رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی دیدار کرد و به عنوان نخستین رئیس جمهور آمریکا از دیوار غربی (دیوار ندبه) در بیت المقدس بازدید کرد.

رییس جمهوری آمریکا قرار است فردا به کرانه غربی رفته و با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید