داورزنی: بزودی هیات مدیره سرخابی‌ها ترمیم می‌شود

کدخبر: ۱۶۹۶۶۶
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان وعده داد طی چند روزآینده برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استقلال تعویض خواهند شد.
داورزنی: بزودی هیات مدیره سرخابی‌ها ترمیم می‌شود

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی گفت:« بر روی نفرات مختلفی در حال مطالعه هستیم که هیات مدیره‌های مناسبی برای هر دو باشگاه داشته باشیم. هر دو هیات مدیره‌ها باید بتوانند برنامه‌های خودشان را تدوین کنند و هم بتوانند برنامه تامین منابع مالی و اسپانسرینگ را تامین کنند تا برای سال جدید و جذب بازیکن و کارهای مختلف مشکلی نداشته باشند. رسالت وزارت ورزش تیمداری و باشگاه‌داری نیست. باید راهکارهای قانونی این امر را دنبال کرد. در خصوص هیئت مدیره با توجه به اینکه تعدادی از اعضا استعفا دادند و یکی دیگر هم به رحمت خداوند رفته است، سیاست وزارت ورزش وسلطانی‌فر ترمیم هیات مدیره سرخابی‌ها است و این موضوع در یکی دو هفته آینده قطعی خواهد شد.»

داورزنی در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد تامین منابع مالی برای باشگاه های فوتبال نیز گفت:« هیات مدیره خودش با جلساتی که برگزار می‌کند و برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد فصل جدید را با برنامه ریزی بهتر شروع کند. نکته کلیدی بحث اسپانسرینگ است و دولت امکان این را که بخواهد از منابع دولتی به باشکاه‌ها کمک کند، ندارد. تجربه گذشته یعنی از مهر ماه سال 94 تا به امروز با کمک مردم و علاقمندان به این تیم و از طریق سامانه هواداری رقم‌های خوبی به این دو باشگاه کمک شد .این مسیری بود که پرسپولیس و استقلال با کمک مردم عزیز و هواداران قهرمان و نایب قهرمان لیگ شدند. یکی از اشکلاتی که در چند ماه اخیر پیش آمد، ناقص بودن هیئت مدیره بود که وظیفه وزارت ورزش این است که طی یکی دو هفته آینده هیات مدیره این دو باشگاه ترمیم شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید