ضعف مشهود برانکو در بازی های آسیایی

کدخبر: ۱۶۹۷۵۹
برانکو ایوانکوویچ در پنجمین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا هم کارنامه‌ای ضعیف از خود بر جای گذاشته است، ضمن اینکه عملکرد این فصل پرسپولیس که عملکرد خوبی به حساب نمی‌آید بهترین دوره حضور آسیایی برانکو محسوب می‌شود
ضعف مشهود برانکو در بازی های آسیایی

برانکو ابتدا در دو فصل پیاپی با شاندونگ چین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد، سپس با الاتفاق عربستان با شکست مقابل استقلال در پلی‌آف حتی از صعود به مرحله گروهی بازماند. در فصل 2015 زمانی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته بود که صعود این تیم از مرحله گروهی مسجل شده بود اما بلافاصله در مرحله بعد این تیم را حذف کرد و حالا که برای اولین بار خودش موفق به عبور از مرحله گروهی شده نتوانسته در دیدار رفت از مرحله حذفی نتیجه خوبی کسب کند. پرسپولیس برانکو در این فصل لیگ قهرمانان آسیا تاکنون با تیم‌های الهلال عربستان، الریان قطر، الوحده امارات و لخویا قطر روبه‌رو شده که فقط موفق به شکست دادن نماینده امارات شده است.

تیم‌های برانکو در لیگ قهرمانان آسیا تاکنون در 24 بازی فقط 8 پیروزی کسب کرده‌اند و در مقابل 11 بار مغلوب شده‌اند که در این بین 4 پیروزی و 3 شکست آسیایی این مربی کروات با پرسپولیس بوده است. پرسپولیس در مجموع 2 فصل حضور در لیگ قهرمانان با هدایت برانکو در ازای زدن 12 گل 15 بار دروازه خود را گشوده دیده که آمار قابل قبولی به نظر نمی‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید