فرا رسیدن تغییرات وسیع در بارسلونا

کدخبر: ۱۷۰۲۳۷
به احتمال خیلی زیاد بارسلونا دراین فصل دچار تغییرات وسیعی درخصوص بازیکنان خود خواهد شد.در همین حال هیات مدیره بارسلونا نیز، امروز به احتمال فراوان از انتصاب ارنستو والورده به عنوان مربی جدید بلوگرانا خبر می دهد تا وی بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.
فرا رسیدن تغییرات وسیع در بارسلونا

به گزارش ورزش نویس، با فرا رسیدن پایان فصل، باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی برای آماده کردن تیم فصل آینده خود است. هیئت مدیره این باشگاه قرار است امروز طی جلسه ای جمع بندی خود را انجام داده و در نهایت از ارنستو والورده (مربی سابق بیلبائو)، به عنوان مربی جدید و جایگزین لوئیز انریکه نام ببرد.

موندو دپورتیوو در این خصوص نوشت: به نظر می رسد والورده گزینه نهایی مورد تصویب هیئت مدیره بارسلونا باشد، به این خاطر که طبق ارزیابی های صورت گرفته توسط رابرت فرناندز، وی بالاتر از سایر کاندیده ها از مشخصات لازم برای هدایت تیم بهره مند است. در برنامه ای که گفته می شود والورده به مدیریت بارسلونا داده عنوان شده که وی قرار است با همان کمک هایش در بیلبائو در بارسلونا نیز کار کند که دو دستیارش یان آسپیازو و آنتونیو پسانکو هستند. والورده همچنین در نظر دارد تیمی متشکل از بازیکنان بزرگ، باتجربه و جوان به ویژه بهره گیری از لاماسیا را داشته باشد. 

با اعلام نهایی باشگاه بارسلونا، اگرچه والورده امروز به طور رسمی به عنوان مربی جدید معرفی می شود اما طی هفته جاری قرار است در مراسم معارفه شرکت کند. قرارداد والورده 2+1 ساله خواهد بود و  او همچنین در آینده ای نزدیک و طی جلسه با فرناندز آینده برخی بازیکنان تیم از جمله آردا توران و جرمی متئو را روشن می کند. 

در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، والورده برای نخستین بار هدایت بارسلونا را برابر یوونتوس در دیداری دوستانه در تور تابستانی آمریکا و مدتی بعد در اولین رقابت رسمی برابر رئال مادرید در دو دیدار رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا بر عهده می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید