قیمت دو مدل از گوشی‌های موتوررولا اعلام شد+ عکس

کدخبر: ۱۷۰۴۴۸
دو گوشی موبایل از تازه ترین محصولات شرکت موتورولا قیمت گذاری شدند.
قیمت دو مدل از گوشی‌های موتوررولا اعلام شد+ عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین، میان‌رده‌های جدید موتورولا، موتو ای 4 و موتو ای 4 پلاس، تا یک ماه و نیم دیگر عرضه خواهند شد و اکنون قیمت این گوشی‌ها فاش شده است.طبق شایعات اخیر،گوشی‌های جدید این شرکت، Moto E4 و Moto E4 Plus در یک ماه و نیم آینده، 17 جولای 2017، رسما اعلام خواهند شد.

اکنون اطلاعاتی از قیمت این گوشی‌ها افشا شده است: گوشی کوچکتر این سری یعنی موتو ای 4 با قیمتی حدود 185 دلار عرضه خواهد شد در حالی که پیشتر شنیده بودیم قیمت این گوشی 150 دلار خواهد بود. نسخه پلاس گوشی همانطور که انتظار می‌رود قیمت بیشتری دارد و با قیمت 235 دلار به فروش می‌رسد.

تا کنون عکس‌هایی از این گوشی فاش شده است و به برخی از مشخصات میان‌رده‌های جدید موتورولا دسترسی پیدا کرده‌ایم. می دانیم که این گوشی ها از تراشه MT6763 مدیاتک بهره می برند و 2/3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه دارند. موتو ای 4 نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی دارد در حالیکه گوشی بزرگتر، موتو ای 4 پلاس، نمایشگر 5.5 اینچ اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید