مهره قابل اتکا در ترکیب پرسپولیس

کدخبر: ۱۷۰۵۵۰
پرسپولیس در حالی توانست در یک بازی سخت در قطر مقابل لخویا با نتیجه یک برصفر پیروز شده و به دور بهد صعود کند که اکثر بازیکنانش بازی خوبی به نمایش گذاشتند.
مهره قابل اتکا در ترکیب  پرسپولیس

بخش مهمی از نتیجه خوب پرسپولیس در دوحه، به لطف عملکرد فوق العاده مدافعین این تیم بدست آمد. جلال حسینی، صادق محرمی و حسین ماهینی، عملکرد بسیار خوبی داشتند اما آمار محمد انصاری، شگفت انگیز بود. پسر خوب پرسپولیسی‌ها، بهترین بازی‌اش را برای مهمترین بازی فصل گذاشت تا تیمش، با نتیجه‌ای فوق العاده دوحه را ترک کند.

او علاوه بر زدن دو تکل موفق و بلاک کردن یک شوت، 12 بار توپ را از حریف پس گرفت و مالکیت آن را به هم تیمی‌هایش داد. 9 بار هم انصاری، مسیر پاس‌های حریف را قطع کرد. با وجود عملکرد دفاعی پررنگ، انصاری در این مسابقه فقط یک خطا انجام داد و در ازای آن هم یک خطا از حریف گرفت. در توپ‌های هوایی هم انصاری سه نبرد انجام داد که هر سه را برد و اجازه نداد بازیکنان حریف روی سرش هد بزنند.

آمار انصاری، در دوئل‌های رو در رو هم عالی بود. او 7 بار، با بازیکنان حریف درگیر شد که 6 پیروزی داشت و فقط یک دوئل را واگذار کرد. انصاری از 50 باری که توپ را دریافت کرد، فقط 15 بار با پاس بازیکنان خودی بود و در بقیه موارد، توپ را از بازیکنان حریف گرفت. 35 عملکرد دفاعی موفق، که او را تبدیل به موفق‌ترین بازیکن زمین کرد و اجازه نداد بازیکنان لخویا، ضربات‌شان را به دروازه بیرانوند برسانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید