عابدینی جایگزین طاهری در پرسپولیس؟

کدخبر: ۱۷۰۶۱۴
مدتی است که رابطه بین وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس مثل سابق حسنه نیست. سلطانی‌فر اگرچه سعی دارد از طاهری حمایت کرده و به نوعی طرفداران پرسپولیس را راضی نگه دارد اما معاونان او رابطه صمیمانه‌ای با علی اکبر طاهری ندارند.داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز اخیرا اعلام کرده که با سرپرست باشگاه پرسپولیس اختلافی نداشته و برکناری او صحت ندارد.
عابدینی جایگزین طاهری در پرسپولیس؟

اما جلسه‌ای که چند روز قبل در وزارت ورزش بر سر اسپانسری که باشگاه پرسپولیس انجام شد، شایعات را در مورد این اختلاف نظرها به اوج رسانده است. در این میان رسانه‌ها به بهانه‌های مختلف و با توجه به منابع خبری که در اختیار دارند گمانه زنی‌های متفاوتی را در مورد جانشین علی اکبر طاهری مطرح کرده‌اند. از منتقمی گرفته تا دادکان و عابدینی، اما نکته اینجاست که در حال حاضر هیچ کدام از این افراد حضورشان در پرسپولیس قطعی نیست. چرا که سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش قصد ندارد با جابجایی علی اکبر طاهری موجی از انتقادات را به جان بخرد.

در این میان طی ساعت های گذشته شایعه حضور امیر عابدینی در پرسپولیس به بیشترین حد خود رسیده است. برخی از سایت ها و کانال‌های مجازی حضور عابدینی را در پرسپولیس قطعی قلمداد کرده‌اند. آن هم در حالی که مدیرعامل سابق پرسپولیس، سیاست سکوت را در پیش گرفته است. به نظر نمی‌رسد که در این مقطع سلطانی‌فر چنین ریسکی کرده و چهره‌ای چون عابدینی را جایگزین علی اکبر طاهری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید