تلاش والیبالیست های ایران برای عبوراز صربستان

کدخبر: ۱۷۱۲۵۲
هفته دوم لیگ جهانی والیبال از شب گذشته با مسابقاتی آغاز شد که ایران در اولین بازی که در آزادی میزبان بود به مصاف بلژیک رفت. ایران در ادامه میزبان دو کشورصربستان و آرژانتین نیز خواهد بود و با حضور تماشاگرانش به دنبال حداکثر امتیازات است.
تلاش والیبالیست های ایران برای عبوراز صربستان

تیم ملی ایران در دومین دیدارش امشب(شنبه) ازساعت21:10 درسالن استادیوم آزادی  مقابل تیم با سابقه و پرافتخار صربستان قرارمی گیرد. صربستان مدال طلای لیگ جهانی 2016 را در کارنامه دارد. قهرمانی اخیر صرب ها پس از کسب پنج عنوان نایب قهرمانی در سال های اخیر به دست آمد. شش بار حضور این تیم در فینال های لیگ جهانی از سال 2003 تا 2016 نشان از قدرت بالای صرب ها دارد. تیم ملی ایران نیز تاکنون هفت دیدار رسمی با تیم ملی صربستان برگزار کرده است که سهم ایران چهار پیروزی بوده است.در آخرین رویارویی، تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 2 حریفش را در تهران مغلوب کرد.این دو تیم در چارچوب لیگ جهانی نیز چهار بار به مصاف هم رفته اند که سهم هر کدام دو برد و دو باخت است. 

هیجان دوباره در سالن آزادی

تماشاگران ایرانی پس از چند دوره میزبانی جام جهانی حالا از شرایط ویژه ای برخوردارند و به خوبی می دانند که باید چگونه از اعضای تیم ملی ایران حمایت کنند. هیجان دوباره به سالن آزادی برگشته و تیم ملی ایران در سه بازی به مصاف تیم های بلژیک، آرژانتین و صربستان می رود و بدون شک به حمایت تماشاگرانش هم نیاز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید