چک های بی محل دردسر جدید استقلال می شود؟

کدخبر: ۱۷۱۲۵۶
برخی از بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار تیم استقلال که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است، برای آغاز دور جدید مذاکرات در انتظار نقد شدن چک‌های باشگاه هستند.
چک های بی محل دردسر جدید استقلال می شود؟

چند بازیکنن تاثیرگذار استقلال که قرارداد شان برای فصل بعد با این تیم به پایان رسیده است، هنوز راضی به نشستن پای میز مذاکره نشده‌اند. این بازیکنان انتظار نقد شدن چک‌هایی را می‌کشند که تاریخ آن برای «شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶» است.

این بازیکنان که مبلغ ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته خود را چند ماه پیش به صورت چک برای این تاریخ دریافت کرده بودند، قید آغاز مذاکرات برای تمدید قراردادشان در فصل بعد را وصول این چکها گذاشته بودند و حالا آن شنبه‌ای که قرار است چک بازیکنان نقد شود تا بعد از آن پای میز مذاکره بنشینند از راه رسیده است.

البته مسئولین باشگاه تا حدود زیادی از بابت نقد شدن چک‌های مزبور خیالش آسوده است. چرا که گویا چک ها توسط موسسه مالی - اعتباری که حامی مالی این تیم است تضمین شده و این چک‌ها معمولا نباید برگشت بخورند. هرچند در روی این چکها قید گردیده «مربوط به قرارداد فصل ۹۷-۹۶» و به این ترتیب این مبلغ از فصل آینده برای فصل گذشته شارژ می‌شود و این می‌تواند در روند مالی آبی پوشان برای فصل بعد خلل وارد کند، اما مسئولان باشگاه  می‌تواند با نقد شدن این چکها به تمدید قرارداد ستاره‌های خود برای فصل بعد امیدوار باشد. 

با همه این اوصاف، به احتمال بسیار زیاد ستاره های آبی پس از نقد شدن چک های خود، مذاکرات را جهت تمدید قراردادشان به صورت رسمی آغاز می‌کنند. و اگر این چک ها نقد نشوند احتمال اینکه بازیکنان بزرگ قید بازی در استقلال را بزنند وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید