تخلف بزرگ یک وب‌سایت ‌تخفیف گروهی

کدخبر: ۱۷۱۳۹۸
پس از رونق گرفتن فروشگاه های اینترنتی در کشور، تعدادی شرکت اقدام به فروش محصولات مختلف در سایت های خود با عنوان تخفیف های گروهی کردند. این کار نیز در روز های اخیر با استقبال خوبی روبرو شده است. اما وجود یک تخلف در کار برخی از این شرکت ها باعث بوجود آمدن گلایه در بین افراد استفاده کننده از خدمات این نوع سایت ها شده است.
تخلف بزرگ یک وب‌سایت ‌تخفیف گروهی

کاربران یک وب‌سایت‌تخفیف و خرید گروهی از روال کار این وب‌سایت در بازگشت ندادن وجوه برخی پیشنهادهای کنسل شده گلایه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی کاربران یک وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در تماس با این خبرگزاری از شیوه عمل این سایت در عودت وجه انتقاد کردند.

به گفته این کاربران هنگامی که یک پیشنهاد به دلایلی از جمله عدم امکان ارائه سرویس از سوی ارائه‌دهنده خدمت یا لغو قرارداد سایت با ارائه‌دهنده خدمت لغو می‌شود، سایت لغو پیشنهاد را به خریداران آن اطلاع‌رسانی نمی‌کند و خریدار زمانی که قصد استفاده از کوپن خریداری شده را داشته باشد متوجه لغو کوپن می‌شود.علاوه‌بر این، کاربران این سایت از روال بازگشت وجه در موارد لغو کوپن‌ها انتقاد کردند.

آنها اعلام می‌کنند درباره پیشنهادهای لغو شده، وجوه دریافتی عودت داده نمی‌شود، بلکه به عنوان ذخیره در حساب کاربری شخص نزد سایت محفوظ می‌ماند تا در خریدهای بعدی استفاده شود.

کاربران اعلام می‌کنند درباره خریدهای با مبلغ نسبتا زیاد، ممکن است مدت زمان زیادی وجه نزد سایت بماند تا دوباره مصرف شود.آنها خواستار عودت وجه پس از لغو پیشنهادها هستند.

خبرگزاری فارس این انتقاد را با سایت مربوطه مطرح کرد. پاسخ این بود که موضوع بررسی و اعلام نظر می‌شود که در فرصت یک هفته‌ای و تا لحظه تنظیم این گزارش هنوز توضیحی داده نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید