یک میلیون حامی از مددجویان کمیته امداد حمایت کردند

کدخبر: ۱۷۱۴۶۶
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت که این نهاد تعداد یک میلیون حامی دارد که از مددجویان حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش جشن ملی والی مهر با هدف پاسداشت و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش به کشورمان و ارائه الگوهای شایسته برای طبقات مختلف اجتماعی جهت دستگیری از نیازمندان در سالن همایش های سازمان حج و زیارت توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد. این جشن با هدف ارج نهادن به خدمات شایسته و بی نظیر مرحوم حاج عبدالله والی که خالصانه سال های طولانی از عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم محروم منطقه بشاگرد کرد.

در این جشن از تعداد ۲۵ نفر خیر که در حوزه های طرح اکرام ایتام و محسنین و حوزه های فرهنگی، ازدواج، آزادی زندانیان، مسکن، درمان، آموزش و کارآفرینان برتر بودند تقدیر شد.

در این همایش پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خیرین باید قدردان منزلت خود باشند، چراکه آغاز و پایان کمیته امدام امام خمینی(ره) آنان هستند.

وی افزود: هنگامی که به دورترین مناطق محروم می روم و خانواده های مومن و متعهد را می بینم، نور خیرین را نیز در آنجا شاهدم.

فتاح تصریح کرد: مردم ما در خوشی و ناخوشی دلشان برای یکدیگر می تپد و وفادار نظام هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به افطاری رئیس جمهور با حضور مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هنگامی که درباره محرومین صحبت می کردند، رئیس جمهور سراسر گوش بود و دولت نیز عزم خود را کرده تا با همکاری نهادهای حمایتی فقر ریشه کن شود.

فتاح با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک میلیون حامی دارد گفت: افرادی هستند که از خود می زنند تا حامی شوند این مکتب قرآن و دین ماست.

وی بیان کرد: تعداد ۳۳ هزار دانش آموز و ۷۲ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید