اعلام زمان توقف خدمات پس از فروش گوشی های گوگل

کدخبر: ۱۷۱۷۱۰
گوگل زمان توقف خدمات پس از فروش گوشی های خود را اعلام کرد
اعلام زمان توقف خدمات پس از فروش گوشی های گوگل

اگر شما هم جزو کاربران گوشی های اندرویدی هستید و به فکر ارتقای دستگاه خود هستید، بد نیست نگاهی به اطلاعات تازه ای که گوگل منتشر کرده بیاندازید. بر همین اساس، گوگل در وب سایت پشتیبانی خود زمان توقف ارائه خدمات برای گوشی های پیکسل و نکسوس را اعلام کرده است. با تک شات همراه باشید.

دانستن این اطلاعات به شما در خرید گوشی جدید کمک خواهد کرد. چندی پیش گوگل اعلام کرد که گوشی های پیکسل و نکسوس این شرکت تا دو سال پس از تولید نسخه های جدید اندروید و تا سه سال، بروزرسانی های امنیتی را دریافت خواهند کرد. پس از پایان عرضه بروزرسانی های امنیتی، پشتیبانی تلفنی و اینترنتی نیز متوقف می شود.

براساس اطلاعات مندرج در وب سایت پشتیبانی گوگل، این شرکت هنوز هم سر حرف خود باقی مانده است. گوشی های پیکسل و پیکسل XL که در سال 2016 عرضه شده اند آخرین بروزرسانی اندروید خود را در اکتبر 2018 دریافت می کنند. ارسال بروزرسانی های امنیتی برای این گوشی ها تا اکتبر 2019 ادامه می یابد و از آن به بعد، ارائه خدمات پس از فروش برای این گوشی ها به پایان می رسد.

شایان ذکر است که ارائه خدمات پس از فروش برای نکسوس 6P و ال جی 5X نیز از سپتامبر 2018 به پایان می رسد. و همچپنین اگر دارنده گوشی های نکسوس 6 یا 9 هستید، لازم است که بدانید پشتیبانی از این گوشی ها از اکتبر امسال متوقف می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید