اسلحه کشی نماینده مجلس به روی داعشی‌ها

کدخبر: ۱۷۱۸۱۱
ساعت حوالی 10 صبح روز چهارشنبه 17 خرداد بود که صدای گلوله اسلحه تروریست ها سکوت خانه ملت را در هم شکست و جمعی از مردم بیگناهی که به امید باز شدن گرهی از مشکلاتشان پا به خانه خود گذاشته بودند مانند برگ های خزان زده در بهارستان کشور به زمین افتادند.

به گزارش خبرجنوب، مردمی که به امید دیدار نمایندگان شان پا به مجلس گذاشته بودند و با گلوله های جانیان داعشی دیگر نفسی برایشان باقی نمانده بود اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که ورق برگشت و با حضور نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی راه فرار تروریست ها بسته شد و پرونده این ترور کور با هلاکت 4 تروریست بسته شد اما در طول چند روز گذشته در میان انبوه خبرهایی که از حادثه تروریستی تهران منتشر می شود یک خبر برای فارسی ها قابل تامل بود و آن هم درگیری مسلحانه یکی از نمایندگان این استان با داعشی ها در خانه ملت بود.

 

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند که تنها نماینده ای بود که به صورت رو در رو با تروریست ها رو به رو شده بود، این بار داستان برخورد خود با داعشی ها در مجلس را به روایتی دیگر این گونه با خبرنگار ما مطرح کرد: در روز حادثه من تا ساعت 10 صبح در صحن مجلس بودم و پس از آن با توجه به آن که چند میهمان داشتم برای استقبال از آن ها از صحن مجلس خارج و به سمت ساختمان ملاقات های مردمی راه افتادم البته قبل از رفتن به ساختمان شماره 2 ابتدا به دفتر خود در طبقه چهارم مراجعه کردم که چون مدیر دفترم حضور نداشت خود برای استقبال از میهمانان به سمت درب ورودی ساختمان شماره 2 محل ملاقات های مردمی رفتم. کورش کرم پور افزود: ورود به ساختمان شماره 2 به گونه ای است که افراد باید ابتدا مجوز خود را ارایه داده و پس از آن از گیت مخصوص مراجعین وارد شوند. زمانی که من پس از احوالپرسی با مامورین گیت دوم از آن جا عبور کرده و به گیت اول رسیدم، ناگهان صدای شلیک گلوله را از فاصله یکی دو متری خودم شنیدم و بلافاصله روی زمین دراز کشیدم، متوجه شدم پاسداری که مسئول گیت اول بود به شهادت رسید.

 

وی ادامه داد: ابتدا فکر کردم تنها یک نفر این اقدام را انجام داده اما پس از آن چند تروریست را در فاصله چند قدمی خود دیدم که در حالی که ا... اکبر می گفتند با اسلحه کلاشینکف به مردم و کارکنان شلیک می کردند و من نیز چون اسلحه ای نداشتم روی زمین دراز کشیدم. آنها پس از به شهادت رساندن چند نفر و مجروح کردن تعدادی دیگر از آن محل عبور کردند و من به صورت معجزه آسایی نجات پیدا کردم. کرم پور اضافه کرد: پس از این اتفاق آن ها که مقادیری مواد منفجره و سلاح به همراه داشتند قصد ورود به مجلس را داشتند که به اشتباه به سمت دیگر و طبقه اول رفتند. من نیز زمانی که شهدا و مجروحین را دیدم بلافاصله اسلحه کلت پاسدار و هم رزم شهید خود را برداشتم و به مامور پلیس که تازه به ورودی محل رسیده بود گفتم که نگذارد کسی دیگر وارد شود پس از آن به دنبال تروریست ها که به طبقه اول رفته بودند رفتم و در آن جا با آن ها درگیری کوچکی داشتم اما چون نگران صحن مجلس بودم پس از گذشتن از چندین مانع و نرده های بلند که باعث آسیب دیدگی پایم شد خود را به صحن علنی مجلس رساندم و در طول راه نیز به کارکنان اعلام کردم که خود را به محل امن برسانند.

 

وی گفت: در حالی که اسلحه در دست داشتم و پیراهنم خونی شده بود وارد صحن شدم و بلافاصله با همکاری دکتر پزشکیان، نایب رئیس مجلس تمهیدات لازم انجام شد و من پس از کسب اجازه از رئیس مجلس اسلحه کمری را تحویل داده و یک اسلحه کلاشینکف تحویل گرفته و بار دیگر به طبقات 2 و 3 که محل درگیری با تروریست ها بود برگشتم و با آن ها درگیر شدم. کرم پور که خود از پاسداران 8 سال دفاع مقدس، جانباز 40 درصد و برادر 3 شهید است، گفت: در آن زمان اولویت اصلی ما حفظ امنیت و جان نمایندگان مردم بود و باید در این راه با تروریست ها درگیر می شدیم البته تعدادی از نمایندگان هم داوطلب شدند تا اسلحه به دست گرفته و به مقابله با تروریست ها بروند که این اجازه به آنان داده نشد اما در ادامه پس از آن که تا ساعت 15 با تروریست ها درگیر بودیم با توجه به حضور نیروهای زبده امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و برقراری امنیت محل را ترک کرده و به صحن بازگشتم. نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من از ایل قشقایی هستم و با اسلحه بزرگ شده ام و اگر این کار را نمیکردم باید پاسخ همرزمان شهید خود را می دادم. بنابراین اسلحه هم رزم شهید خود را برداشتم و تنها به رسالت خود و پاسداری از ارزش های نظام اسلامی عمل کردم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید