چرخش باشگاه پرسپولیس و برانکو برای ترانسفر طارمی

کدخبر: ۱۷۲۰۹۶
مهاجم تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد در آستانه ترانسفر شدن به اروپا قرار گرفته است
چرخش باشگاه پرسپولیس و برانکو برای ترانسفر طارمی

طبق گفته برانکو و مدیربرنامه‌های مهدی طارمی باشگاه دیناموزاگرب کرواسی برای جذب مهاجم آماده پرسپولیس و تیم ملی ایران پیش قدم شده. بعد از درخشش در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و البته در چند بازی اخیر تیم ملی به طور متوالی، قابل پیش‌بینی بود که باشگاه‌هایی شرایط طارمی را زیر نظر بگیرند. او آقای گل لیگ برتر در دو فصل اخیر بوده و در لیگ قهرمانان آسیا هم جزو گلزنان برتر است. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی روسیه هم او توانسته در هر سه بازی‌ای که در سال 96 برگزار شده دروازه حریفان ایران را باز کند.

 حالا پرسپولیس با پیشنهاد اروپایی طارمی مواجه شده و احتمال خروج او از لیست برانکو دور از انتظار نیست. بعد از جذب گادوین منشا می‌توان گفت پرسپولیس با جدایی طارمی چندان دچار مشکل نخواهد شد و برانکو به اندازه جدایی ناگهانی آقای گل در تابستان گذشته دل‌نگران نخواهد بود؛ و البته احتمالا پروفسور به دنبال جانشینی برای او خواهد بود.

نکته اصلی ترانسفر طارمی درآمدزایی پرسپولیس از انتقال او به اروپاست. طارمی تا تابستان آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و بعد از آن و به خصوص با حضورش در جام جهانی 2018 روسیه به سادگی فصل قبل قراردادش را با پرسپولیس تمدید نخواهد کرد. مدیران پرسپولیسی حالا سعی دارند همین امسال هرآنچه می‌توانند ازمهاجم آماده‌شان درآمدزایی کنند؛ قبل از آنکه طارمی را به عنوان بازیکن آزاد بدون هیچ دستاوردی از دست بدهند.

 پرسپولیس پیش از این با تمدید قرارداد بازیکنان و سرمربی‌اش در زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر، شکل تازه‌ای به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی داده بود؛ و حالا با تراسفر طارمی و به دست آوردن درآمد از این انتقال می‌تواند نگاه تازه‌ای را در فوتبال ایران به وجود آورد. فوتبالی که با نگاه اقتصادی چندان آشنا نیست و در غالب اوقات، باری به هر جهت اداره می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید