توصیه کی‌روش به رامین رضاییان: به استقلال نرو

کدخبر: ۱۷۲۲۴۳
باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان بسیار مایل هستند که رامین رضاییان به این تیم اضافه شود. اما با توصیه ایی که سرمربی تیم ملی به وی کرده این امر محال به نظر می رسد
توصیه کی‌روش به رامین رضاییان: به استقلال نرو

این روزها خبرهای متناقضی درباره رامین و استقلال به گوش می‌رسد. یکی می‌گوید رضاییان پیشنهاد 2 میلیاردی به استقلال داده و یکی می‌گوید او به استقلالی‌ها پاسخ منفی داده است. این خبرهای متناقض هم ادامه دارد.

رامین این روزها از هر کس یک توصیه می‌شنود. عده‌ای به او می‌گویند استقلال نرود و عده‌ای هم می‌گویند اگر می‌خواهد در ایران بماند، استقلال بهترین گزینه است. جالب اینجاست که رامین در روزهای اخیر به طور کامل در این باره سکوت کرده و حرفی نمی‌زند. این نظر مشاوران اوست که سکوت کنند چراکه می‌گویند وقتی ابهام‌ها باقی بماند، بیشتر و بیشتر می‌تواند در صدر اخبار باشد. رامین هم بدش نمی‌آید همچنان آن بالا بماند و پایین نیاید.

او زیر پوستی مذاکراتش را برای انتقال به اروپا ادامه می‌دهد و مذاکراتی با چند باشگاه هلندی و بلژیکی داشته است. محمدرضا مهدی که در این زمینه کارهای رامین را پیگیری می‌کند، می‌گوید: «ان‌شا‌ءا... بعد از ترانسفر کاوه رضایی، دومین ترانسفر فوتبال ایران رامین رضاییان خواهد بود. کار انتقال او به اروپا تمام شده است و او را لژیونر بدانید. فکر می‌کنم نهایتاً تا 3 هفته آینده تیم جدید رامین مشخص شود. البته امیدواریم این بار کسی سنگ نیندازد چون یک بار تا مرز قرارداد رفتیم ولی متأسفانه عده‌ای سنگ‌اندازی کردند. او از بلژیک و هلند پیشنهاد دارد و به زودی تیم جدیدش را معرفی می‌کنیم.»

این حرف‌ها به این معناست که رامین قطعاً به استقلال نمی‌رود؟ آنچه از اردوی تیم ملی فهمیده‌ایم این است که رامین علاقه‌ای ندارد در سال جام جهانی‌ وارد جنجال شود. اگر او توانست در بازی‌های اخیر تیم ملی خوب کار کند، به خاطر آرامشی بود که داشت. رامین در این باره از کی‌روش هم پرسیده که سرمربی تیم ملی به او توصیه کرده به اروپا برود. رامین اگر به استقلال برود، برایش جنجال درست می‌شود و این مسئله در سال جام جهانی‌ می‌تواند برایش دردسرساز باشد و حتی بین او و تیم ملی فاصله بیندازد. از سویی هر بازیکن ملی‌پوشی که به استقلال رفته، از تیم ملی فاصله گرفته است. به همین دلیل طبیعی است رامین به منصوریان و استقلالی‌ها نه بگوید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید