بلا تکلیفی پرسپولیس و استقلال از طولانی شدن انتخاب هیات مدیره ها

کدخبر: ۱۷۲۴۰۹
طبق گفته وزیر ورزش و معاونش اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دستخوش تغییراتی خواهند شد. اما پروسه این تغییرات که کمی طولانی نیز شده است برای این دوباشگاه به معضلی تبدیل شده است.برای آنکه پرسپولیس و استقلال در سال منتهی به جام جهانی بهترین عملکرد را جهت تقویت فوتبال ایران داشته باشند نباید بدون ثبات روی پوست موز قدم بردارند.
بلا تکلیفی پرسپولیس و استقلال از طولانی شدن انتخاب هیات مدیره ها

به گزارش خبرگزاری مهر، پرسپولیس و استقلال به حکم وظیفه ذاتی خود ساختار تیم ملی را می سازند و هیاهو و هیجان فوتبال را می نوازند. در واقع وظایف آنها از غرور و تعصب تا مبارزه با افسردگی و مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی گستردگی دارد.

این دو باشگاه اما دو یا سه ماهی هست که روی پوست موز قدم می زنند و شرایط خوبی ندارند. نه اینکه شرایط فعلی آنها خوب نباشد، بحث ترسیم خط الرسم آینده است و استراتژی های بلند مرتبه.

هر دو باشگاه قهرمان و نایب قهرمان که در سال منتهی به جام جهانی وظیفه ساخت ملی پوش یا حفظ و نگهداری آنها برای جام جهانی فوتبال را هم دارند مدت هاست به دنبال معرفی اعضای هیات مدیره خود هستند و در واقع هیچ اتفاقی هم در این راستا از سوی وزارت ورزش رخ نمی دهد.

معرفی اعضای هیات مدیره به خودی خود اهمیتی ندارد و کسی برای این اعضا فرش قرمز در این دو باشگاه پهن نکرده است اما معرفی و اتمام این پروسه یعنی برداشتن پا از روی پوست موز  و با ثبات قدم زدن در پیاده روی منتهی به مقصد. اینکه هر روز مدیر و کادر مدیریتی این باشگاه در برخی رسانه ها منطبق بر برخی اخبار و شایعه ها عوض شوند در واقع اشتباهاتی است که هر دو تیم را تضعیف می کند.

صرف نظر از توقع مردم، بدون در نظر گرفتن اینکه هر سال در نقل و انتقالات این دو تیم همین مشکلات را دارند و نباید داشته باشند، باید تاکید کرد که برای صعود مقتدر در جام جهانی باید از همین جا آغاز کنیم و انتخاب های خوبی داشته باشیم برای انتخاب ثبات در سازنده های تیم ملی و کمک به کی روش.

اینکه چرا معرفی دو  یا سه عضو هیات مدیره تا این حد زیر بار سنگین  غیر ورزشی می رود را نمی دانیم اما این را می دانیم که نتیجه این همه از بین رفتن طلای زمان حرکت متعالی به جام جهانی نیست.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید