سایه کم کاری بر سر بازیکنان والیبال

کدخبر: ۱۷۲۶۲۲
کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: برخی بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای مسابقات بین‌المللی ندارند و نیاز است تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود.
سایه کم کاری بر سر بازیکنان والیبال

بهنام محمودی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نتایج تیم ملی در  رقابت‌های لیگ جهانی گفت :یکی از نتایج ضعیف خود را در این رقابت‌ها به دست آوردیم و متأسفانه نتوانستیم امتیازات لازم برای برای حضور در مرحله پایانی این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی ادامه داد: در سه دیدار پایانی خود که به میزبانی کشور لهستان برگزار شد ملی‌پوشان در شرایط ایده‌آلی نبودند و اشتباهات فردی آنها باعث می‌شد تیم نتواند مقابل حریفان بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد، اما معتقدم پتانسیل والیبال ایران بیشتر از اینهاست و باید این شکست‌ها و حذف از این رقابت‌ها با حضور کارشناسان بررسی شود.

محمودی در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: باید به کولاکوویچ فرصت کافی را داد تا برنامه‌های خود را اجرا کند، اما فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی به ایران باید عملکرد کادرفنی را به خوبی مورد بررسی قرار بدهد تا در آینده این نتایج ضعیف تکرار نشوند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در پایان توضیح داد: برخی از بازیکنان تیم ملی انگیزه بالایی برای مسابقات بین‌المللی ندارند و نیاز است تغییراتی در تیم ملی ایجاد شود و بهترین کاری که می‌شود انجام داد میدان دادن به بازیکنان جوان و باانگیزه است تا تیم ملی شرایط جدیدی را تجربه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید