عرضه گوشت قرمز ارزان!

کدخبر: ۱۷۲۷۵۶
در طرح تنظیم بازار انواع گوشت قرمز گوسفندی و گوساله داخلی و خارجی ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای به صورت بسته‌بندی شده به فروش می‌رسد.

به گزارش میدانی خبرنگار بازرگانی خبرگزاری تسنیم بعد از اقدامات دولت برای تنظیم بازار گوشت قرمز و هم زمان شیوع بیماری ویروسی تب کریمه کنگو در کشور که نگرانی‌های بی موردی بابت مصرف گوشت قرمز در کشور ایجاد کرد، قیمت این محصول در مقایسه با ماه‌های های گذشته فروکش کرده است.

بنابراین گزارش هرکیلوگرم گوشت سردست گوساله یک کیلوگرمی به صورت بسته‌بندی بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که در طرح تنظیم بازار دولت همکاری دارند 31 هزار و 490 تومان و ران گوساله یک کیلوگرمی 32 هزار و 490 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی آسیای میانه 39 هزار و 500 تومان، نیم شقه 4 کیلو گرمی گوسفندی 136 هزار تومان، ران 2 کیلوگرمی آسیایی میانه 79 هزار تومان، ران یک کیلوگرمی گوسفندی 43 هزار و 290 تومان، نیم شقه سردت گوسفند 3 کیلوگرمی 96 هزار تومان و ران گوسفندی 2 کیلوگرمی 86 هزار و 490 تومان در طرح تنظیم بازار به صورت بسته‌بندی شده فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش یکی از فروشندگان این کالا در میادین میوه و تره در باره حجم ورود این محصولات به فروشگاه‌ها می‌گوید: با توجه به قیمت مناسب‌تری که این محصولات دارند و مردم از خرید آن استقبال می‌کنند  گوشت‌های تنظیم بازاری در بسیاری از روز ها  تا قبل از ظهر به فروش می‌رسد.

فروشنده یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ای نیز که در طرح تنظیم بازار گوشت قرمز مشارکت دارد در این باره می‌گوید: شرکت‌های بسته بندی که با دولت برای عرضه این گوشت‌های تنظیم بازاری همکاری دارند به صورت روزانه این گوشت‌ها  را برای ما می‌آورند و استقبال خوبی نیز توسط مردم از آن می‌شود.

وی افزود: این گوشت‌ها به طور معمول برای عرضه در فروشگاه وجود دارد و کمتر پیش می‌آید که مشتری تقاضای  آن را داشته باشد اما محصولی برای عرضه نداشته باشیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید