دغدغه جدید برانکو

کدخبر: ۱۷۲۷۹۵
با اضافه شدن شایان مصلح به پرسپولیس، برانکو باید از بین حسین ماهینی و صادق محرمی یک نفر را برای سمت راست سرخپوشان انتخاب کند.
دغدغه جدید برانکو

فصل گذشته سمت راست خط دفاع پرسپولیس پرماجرا بود. حسین ماهینی، رامین رضائیان و صادق محرمی بازیکنانی بودند که در مقاطع مختلف مدافع راست تیم برانکو بودند و در نهایت با اتفاقات عجیبی که افتاد این محرمی بود که توانست خودش را در این پست به برانکو تحمیل کند. البته انتقال حسین ماهینی به دفاع چپ به دلیل کمبود مدافع چپ تخصصی هم در این اتفاق بی‌تاثیر نبود.

پیش‌بینی می‌شود در این فصل هم ماجراهای زیادی در سمت راست خط دفاع پرسپولیس اتفاق بیفتد. با توجه به خرید شایان مصلح، او گزینه اول برانکو در دفاع چپ خواهد بود و به این ترتیب ماهینی باید به پست اصلی خود یعنی دفاع راست برگردد، جایی که محرمی جوان و آینده‌دار در آن تثبیت شده است!

برانکو

اما مشکل اینجاست که ماهینی یکی از دعوت شده‌های همیشگی به اردوی تیم ملی است و در سال منتهی به جام جهانی، باید همواره در شرایط مسابقه باشد. اگر او مدافع راست اول برانکو در پرسپولیس باشد، احتمالا یک دوره نیمکت‌نشینی بلندمدت در انتظار محرمی خواهد بود. اما مساله این جاست که برانکو اعتقاد زیادی به محرمی جوان پیدا کرده و به این سادگی او را از ترکیب اصلی تیمش جدا نخواهد کرد و این به معنای نیمکت‌نشینی ماهینی و احتمالا از دست رفتن شانس حضور در جام جهانی خواهد بود. تصمیم برانکو هر چه باشد یکی از این دو بازیکن قربانی خواهد شد و باید دید قرعه بدشانسی به نام کدام یک از این دو نفر خواهد خورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید