جا به جایی خط قرمزهای صدا و سیما با «خنداننده شو»؟!

کدخبر: ۱۷۳۵۲۳
روزنامه آفتاب یزد نوشت : «خنداننده شو» یا همان استندآپ کمدی نام مسابقه‌ای است که این روزها رامبد جوان در برنامه خندوانه به اجرا گذاشته است. برنامه‌ای که قرار است استعدادهای تازه‌ای را از بین مردم در زمینه اجرای استندآپ کمدی شناسایی کند.
جا به جایی خط قرمزهای صدا و سیما با «خنداننده شو»؟!

 سه‌شنبه شب دومین مرحله از اجرای شرکت‌کنندگان این مسابقه برگزار شد. اما آنچه باعث تعجب بسیاری از بینندگان و کاربران شبکه‌های اجتماعی شد نوع شوخی‌های یکی از شرکت‌کنندگان خانم این برنامه بود. آنها در واقع این اقدام که دست شرکت‌کنندگان یک برنامه تلویزیونی به‌ویژه از سوی یک خانم برای شوخی‌کردن باز است بی‌سابقه دانستند و معتقدند خندوانه و مسابقه «خنداننده شو» خط قرمزهای صداوسیما را جابه‌جا کرده است. سیده زینب موسوی نام همان شرکت‌کننده‌ای است که با نوع استندآپش باعث شد که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار بگیرد و واکنش‌هایی را به آن نشان دهند.

یکی از کاربران در اینباره توئیت کرده است: «آقا دختره تو خندوانه داره با شیث و محمد نصرتی شوخی میکنه خیلی خط قرمزیه.»یکی دیگر از کاربران عنوان داشته است: «فرهاد و شیرین، لیلی و مجنون، شیث و رامین!»کاربر دیگری گفته است: «نمیری زینب موسوی خفه شدم از خنده.» شخصی نیز نوشته است: «زینب موسوی تو خندوانه ترکوند شیث و نصرتی رو گفت سوشا مکانی رو گفت مرزهارو برداشت، خوشم اومد.»فرد دیگری نوشت: «خانم زینب موسوی باریکلا واقعا دمت گرم که انقد خوبی.»دیگری نوشت: «سیده زینب موسوی دمت گرم دختر تو ثابت کردی دختر بودن و مردم رو به خنده وا داشتن هیچ اتفاق بدی نمی‌افته مرزهای صداوسیما رو جابه‌جا کردی.»کاربران دیگر اینگونه نوشته‌اند: «زینب موسوی از اول استندآپ مقدمه‌چینی کرد کرد کرد تا برسه به سوشا مکانی خدا شاهده از خنده مُردم»، «دم خانوما گرم»، «این دختر"زینب موسوی" یا همون امپراتور کوزکو عجب کار بلدیه! اکثر مولفه‌های استندآپ کمدی واقعی رو داره؛ متن، اجرا، شوخی و حرفایی که باید بزنه»، «یک نکته هم درباره استندآپ خانم موسوی در خندوانه، یادآوری داستان شیث-نصرتی با یک شوخی تکراری و دست انداختن فامیلی سوشا با یک ارجاع ناپسند ذهنی»، «شوخی که با سوشا مکانی در خندوانه شد، زشت و غیراخلاقی بود»، «قبلا خندوانه خیلی پاستوریزه بود. بعد از مدتها این سری جدید را با حضور موسوی دیدم. مرزهای شوخی را در می‌نوردید»، «مزیت خندوانه خنده پاک بود. حیف است اگر همه خاطرات خوب چندساله با محتوای مهوع(نفرت‌انگیز) برخی از استندآپ‌های ناپخته از بین برود»، «من خودم طنزنویسم و اصول یک متن طنز رو می‌دونم این وقاحت و عریانی متن اسمش طنز نبود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید