گزینه‌های جانشینی احتمالی طارمی

کدخبر: ۱۷۳۵۷۹
انتقال مهاجم قرمزهای تهران به اروپا به موضوع داغی در فوتبال ایران تبدیل شده است.
گزینه‌های جانشینی احتمالی طارمی

خروج طارمی با توجه به اینکه می‌تواند برای باشگاه پرسپولیس درآمد خوبی به همراه داشته باشد غیرممکن نیست و مدیران باشگاه قطعا بدشان نمی‌آید با صادر کردن یک لژیونر به اروپا (به احتمال قوی، پانیونیوس یونان) بخشی از مشکلات مالیشان را برطرف کنند.

بدون شک جای خالی طارمی در فصل جدید به خوبی حس خواهد شد و به همین خاطر مدیران باشگاه به دنبال پیدا کردن مهره‌ای مناسب برای پر کردن جای او هستند.

گفته می‌شود آلوُیس نانگ(مهاجم کامرونی استقلال خوزستان)، امیرارسلان مطهری( مهاجم نفت تهران که علاقه‌اش به پیراهن آبی را هیچ‌گاه پنهان نمی‌کند) و بهنام برزای( هافبک-مهاجم جوان استقلال که در لیست خروجی این تیم قرار گرفت) سه گزینه جدی هستند که از آن‌ها برای پر کردن جای طارمی نام برده می‌شود.

کیفیت بازی نانگ در تراکتورسازی و استقلال خوزستان به خوبی دیده شده و به نظر می‌رسد این مهاجم فرصت طلب و چارچوب شناس، بخت اول برای زوج شدن با منشاست.

سبک بازی امیرارسلان مطهری بی شیاهت به طارمی نیست و او فصل قبل هم مورد توجه برانکو قرار داشت اما حالا که از آبی‌های تهران دور مانده شاید فرصت این را داشته باشد که به پیراهن دیگر تیم بزرگ پایتخت برسد.

بهنام برزای با اینکه قابلیت‌های زیادی دارد اما در استقلال به او خیلی فرصت داده نشد تا امسال از این تیم خارج شود. وینگر جوان فوتبال کشورمان که زمانی هم بازوبند تیم ملی امید را می بست، می‌تواند برای هر تیمی مفید باشد بنابراین بعید نیست که برانکو نیم نگاهی هم به او داشته باشد.

علاوه بر این سه نفر، آرش افشین و شهاب زاهدی هم گزینه‌های دیگری هستند که مورد بررسی قرار می‌گیرند اما مطمئنا اولویت کمتری نسبت به سه مهاجم ذکر شده دارند.

به هرترتیب همه این گزینه‌ها باید صبر کنند تا آقای گل دو فصل فوتبال ایران لژیونر شود و آن‌گاه به پوشیدن پیراهن قرمز تهران فکر کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید