پاک شدن خودکار پیام های توهین آمیز در اینستاگرام

کدخبر: ۱۷۳۵۸۱
اگر چه فضای اینستاگرام بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی همچون توییتر خیلی مسموم نیست (که البته شاید در میان ایرانی ها این موضوع کاملا بر عکس باشد)، اما درست مثل هر مجمع آنلاین دیگر، از بین کاربرانش افرادی هم پیدا می شوند که با نظرات توهین آمیز یا تهدید کننده دیگران را آزار بدهند.
پاک شدن خودکار پیام های توهین آمیز در اینستاگرام

اینستاگرام برای مبارزه با این موضوع قابلیت جدیدی معرفی کرده، و آن هم چیزی نیست جز مسدود کردن خودکار پیام های توهین آمیز.

فیلتری که از آن صحبت  می کنیم هم نظرات زیر پست ها و هم نظرات پای لایو استوری ها را پوشش می دهد، و می تواند به طور هوشمند پیام های توهین آمیز یا آزاردهنده را تشخیص داده و از نمایش شان جلوگیری به عمل آورد. همراه با این قابلیت یک فیلتر اسپم جدید هم در اینستاگرام معرفی شده که مثل فیلتر قبلی، این مورد هم از یادگیری ماشینی برای انجام وظیفه اش قدرت می گیرد.

فیلترینگ خودکار نظرات توهین آمیز در ابتدا فقط برای زبان انگلیسی در دسترس قرار می گیرد، اما در آینده هشت زبان دیگر از جمله اسپانیایی، پرتغالی، عربی، فرانسوی، آلمانی، روسی، ژاپنی و چینی هم به جمع زبان های پشتیبانی شده اضافه می گردند.

به گفته اینستاگرام الگوریتم های تشخیص نظرات در این قابلیت می توانند به مرور زمان ارتقاء یابند، اما اگر نمی خواهید که قضاوت در مورد محتوای نظرات را به عقل کامپیوتر بسپارید قادر به غیر فعال کردن این قابلیت از تنظیمات اینستاگرام نیز خواهید بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید