اسراییل،سازمان‌ملل را به همدستی با «تروریست‌ها» متهم کرد

کدخبر: ۱۷۳۶۹۴
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، در اظهاراتی این سازمان را به تامین مالی و حمایت از گروه‌هایی که «تروریستی» خواند، متهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ «تایمز آو اسرائیل» نوشت: دنی دانون، سفیر اسرائیل در سازمان ملل، این سازمان را به «همدستی با تروریست‌هایی که درصدد لطمه زدن به اسرائیل هستند» متهم کرد.

دانون این سخنان را پس از نشست دو روزه‌ای که روزهای پنجشنبه و جمعه به مناسبت «۵۰سال اشغالگری» برگزار شد بیان کرد. گروههایی که به گفته رژیم صهیونیستی با «سازمان‌های تروریستی فلسطینی» مرتبط هستند در آن نشست حضور داشتند.

مقامات فلسطینی، یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی، فعالان فلسطینی و افرادی دیگر، از جمله سخنرانان نشست بودند. این نشست را «کمیته اجرای حقوق مسلم مردم فلسطین» در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار کرد.

دانون گفت: «نمی‌توان تصور کرد که سازمان ملل در حال تامین مالی و حمایت از سازمان‌هایی است که به تروریست‌ها کمک و آن‌ها را علیه اسرائیل تحریک می‌کنند.»

این کمیته سال ۲۰۱۶ مسئولیت پیدا کرد کار‌شناسان بین المللی از جمله از فلسطین اشغالی و فلسطین، نمایندگان جامعه دیپلماتیک، جامعه مدنی، اساتید دانشگاه و دانشجویان را برای گفتگو درباره اشغالگری فعلی رژیم صهیونیستی، گردهم آورد.

رژیم صهیونیستی با اعتراض به این دیدار‌ها که روز پنجشنبه آغاز شد اعلام کرد دو گروه شرکت‌کننده یعنی «الحق» و «مرکز حقوق بشر المیزان» با حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین ارتباط‌هایی دارند.

هیئت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد گروه الحق با جبهه خلق برای آزادی فلسطین و «مرکز حقوق بشر المیزان» با حماس همکاری می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید