آینده مهاجم گلزن سرخ های پایتخت در هاله ایی از ابهام

پرسپولیس در دو راهی طارمی و مانوئل ژوزه

کدخبر: ۱۷۳۷۲۳
قهرمان فصل پیش رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برای فصل آینده با دو چالش مهم پیش رو خواهد بود. آنها باید در مسابقات مهم حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر رقیب قدرتمندی مثل الاهلی عربستان قرار گرفته و بسلامت عبور کنند و از سوی دیگر باید از عنوان قهرمانی خود درلیگ برتر دفاع کنند.اما این همه ماجرا نیست.
پرسپولیس در دو راهی طارمی و مانوئل ژوزه

به گزارش سایت اقتصاد نیوز، پرسپولیس نیز به مانند سایر باشگاه های ورزشی در ایران در چند سال اخیراز کمبود منابع مالی دراین باشگاه آسیب دیده و مدیران این باشگاه برای فصل بعد در تدارک مهیا کردن منابع مالی هستند.باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن مثل شجاع خلیل زاده،گادوین منشا، سیامک نعمتی و شایان مصلح را به خدمت گرفت که برخی از رسانه ها رقم قرارداد این 4 بازیکن را در حدود 4 میلیارد تومان تخمین زده اند.جدای از این موضوع تمدید قرارداد سایر بازیکنان نیز برای این باشگاه هزینه هایی را در بر دارد.

اما بزرگترین هزینه ای که انتظارمدیران پرسپولیس را می کشد جایی در خارج از حیطه بازیکنان است. این باشگاه که چند سال درگیر پرونده مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی سابق خود است به دلیل شکایت این مربی در فیفا و جریمه احتمالی در برزخ به سر می برد.گفته می شود در صورت برنده شدن این مربی دراین پرونده پرسپولیس رقمی در حدود 10 میلیارد تومان باید به این مربی بپردازد تا از زیر محرومیت های سنگین فرار کند.البته باشگاه پرسپولیس نیز در این پرونده خود را محق می داند.

این باشگاه برای فراهم کردن هزینه های فصل آینده ورقم میلیاردی مانوئل ژوزه به منابع مالی زیادی نیاز دارد از این رو ترانسفر کردن بازیکنان یکی از راه های کسب درآمد برای طاهری و باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

مهدی طارمی

در همین حال در شرایطی که مهدی طارمی مهاجم گلزن آنها با این باشگاه یک سال دیگر قرارداد دارد ممکن است برای تهیه شدن این رقم سنگین به باشگاه دیگری فروخته شود.

البته طارمی نیزتمایل دارد در یک باشگاه اروپایی به کار خود ادامه دهد از این رو باشگاه پرسپولیس و این بازیکن در حال بررسی پیشنهاد های رسیده هستند. طاهری سرپرست این باشگاه پیش تر گفته بود برای ترانسفر طارمی به رقمی کمتر ازیک میلیون یورو (4 میلیارد و 500 میلیون تومان) رضایت نخواهند داد که با این شرایط این باشگاه قصد دارد پول جریمه مانوئل ژوزه پرتغالی را از ترانسفر شدن آقای گل لیگ شانزدهم کسب کند. 

این در شرایطی است که پرسپولیس برای صعود ازمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر به گلزن مطرح خود نیاز دارد. باید دید مدیران و سرمربی سرخ ها ترانسفر و رسیدن منابع مالی به باشگاه را انتخاب می کنند و یا حفظ طارمی برای روز های سخت را.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید