دوستی دشمنان سابق در استقلال؟

کدخبر: ۱۷۳۷۵۵
دو ستاره باتجربه استقلال در گذشته مشکلاتی با هم داشتند که این موضوع حاشیه هایی را برای این تیم بوجود آورده بود. اما به نظر می رسد بعد از مدتها حالا این مشکلات برطرف شده باشد.
دوستی دشمنان سابق در استقلال؟

به گزارش ایلنا، مجتبی جباری به غیر منتظره ترین حالت ممکن به استقلال برگشت تا بعد از حدود 4 سال دوباره پیراهن آبی را در آخرین سال های بازیگریش بر تن کند.

جباری در حالی به تیم محبوبش بازگشت که باید برای حضور در ترکیب اصلی رقابت شدیدی را با یک سری بازیکن جوان داشته باشد. به محض ورود او شایعاتی درباره اختلافش با رحمتی در رسانه ها زمزمه شد.

اما اصل ماجرا چیست؟ چند سال قبل وقتی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله دوم با سپاهان بازی داشت این تیم اصفهانی بود که با نتیجه 2-0 به برتری رسید. در خلال همان مسابقه و در راهروی منتهی به رختکن جباری  با رحمتی درگیری لفظی پیدا کرد و از همان موقع رابطه این دو ستاره تیره و تار شد.

حالا هم خیلی ها با استناد به همین ماجرا رابطه این دو نفر را بد می دانند اما لازم است به این نکته توجه کنیم که این دو ستاره به تازگی شراکت تجاری را با یکدیگر آغاز کرده اند و یک هفته اخیر را با هم سپری کرده اند و رابطه شان از تیره و تار به بهترین حالت ممکن تبدیل شده است.

صمیمیت جباری و رحمتی را می توان در طول فصل هم مشاهده کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید