استارت کار بزرگ اقتصادی بارسلونا با ژاپنی ها +عکس

کدخبر: ۱۷۳۸۸۷
باشگاه بارسلونا بعنوان یکی از اقتصاد های بزرگ دنیای فوتبال شناخته می شود. این باشگاه پس از اینکه سالها برروی پیراهن خود که پرچم ایالت کاتالونیا است هیچ گونه تبلیغی را نمایش نمی داد و برای شرکت در امور خیریه موسسه یونسکو را بر روی لباس خود تبلیغ می کرد، سرانجام 4 سال پیش و در پی نیاز به منابع مالی بزرگ اولین قرارداد تبلیغاتی بر روی لباس تیم فوتبال خود را به هواپیمایی قطر واگذار کرد که از این راه پول خوبی نیز دریافت کرد
استارت کار بزرگ اقتصادی بارسلونا با ژاپنی ها +عکس

حالا پس ازاین سالها آنها بدنبال دومین قرارداد اسپانسری خود هستند تا سود مناسبی نیز از این راه کسب کنند. این روشی است که خیلی از باشگاه های بزرگ فوتبال در دنیا دنبال می کنند.

بارسلونا رسما همکاری خود را با شرکت ژاپنی راکوتن، به عنوان اسپانسر اصلی خود شروع خواهد کرد.

دسامبر گذشته و پس از نشست سالانه اعضای باشگاه بارسلونا تصویب شد که اسپانسر اصلی این باشگاه از هواپیمایی قطر به راکوتن تغییر کند.

به این ترتیب کمپانی بزرگ قطری پس از چند سال حکمرانی روی پیراهن اصلی بارسا، جای خود را به راکوتن خواهد داد.

راکوتن یک کمپانی بزرگ اینترنتی خرید آنلاین است که در خاور دور فعالیتی گسترده دارد. بارسلونا طبق قراردادی که حداقل 4 ساله و تا یک سال نیز قابل تمدید است، سالانه 55 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. 

هواپیمایی قطر تلاش زیادی داشت تا قراردادش را با بارسلونا تمدید کند اما ابهاماتی که در قرارداد وجود داشت، در نهایت سبب قطع همکاری طرفین شد. ابهامات موجود حتی ممکن است به دردسر قضایی جدیدی برای بارسلونا در آینده منجر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید