کپی برداری باشگاه ذوب آهن از لباس بارسلونا + عکس

کدخبر: ۱۷۴۵۴۰
باشگاه های فوتبال اغلب هر سال لباس های فصل آینده خود را با انجام مراسمی و به قصد توجه هواداران و یا مقاصد اقتصادی تعویض و رسانه ایی می کنند
کپی برداری باشگاه  ذوب آهن از لباس بارسلونا + عکس

سنت معرفی پیراهن‌های فصل آینده، اواخر هر فصل در باشگاه‌های اروپایی به خلاقانه‌ترین روش ممکن پیاده می‌شود. تیم‌هایی مثل بایرن‌مونیخ و دورتموند حتی این لباس را در آخرین بازی فصل بر تن می‌کنند تا فروش آن را در فروشگاه‌های رسمی به اوج برسانند.

باشگاه‌های ایرانی ما حتی در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل نیز هنوز از طرح لباس‌شان باخبر نیستند و غالبا با رنگ‌هایی عجیب و طرح‌های بی‌ربط دیدارهای تدارکاتی‌شان را پشت‌سر می‌کذارند. ذوب‌آهن اصفهان، اولین باشگاهی است که به صورت رسمی از لباس‌های فصل بعد رونمایی می‌کند. این لباس، محصول یک کمپانی داخلی است اما طرح آن، از روی طرح لباس جدید بارسا کپی برداری‌شده و از این جهت کاملا آشنا به نظر می‌رسد.

کپی برداری، عادت مشترک همه برندهای داخلی به شمار می‌رود. آن‌ها خودشان را ملزم به رعایت کپی‌رایت نمی‌دانند وحتی علاقه‌ای به استفاده از ایده‌های جدید ندارند. شاید به خاطر همین کپی-پیست ابدی است که بسیاری از باشگاه‌ها راغب نیستند طراحی و تولید لباس‌های‌شان را به کمپانی‌های ایرانی بسپارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید