اختلال در عملکرد وب سایت های eBay و آمازون

کدخبر: ۱۷۴۵۴۲
اگر طی ساعات اخیر به وب سایت آمازون سر زده باشید، احتمالا متوجه شده اید که تصاویر مربوط به بسیاری از کالاها در این فروشگاه آنلاین نمایش داده نمی شود. کاربران در بسیاری از سایت های دیگر از قبیل eBay، Etsy و وبلاگ ها فروم های مختلف نیز از وجود مشکل مشابهی خبر داده اند.
اختلال در عملکرد وب سایت های eBay و آمازون

تمام این مشکلات ناشی از آن چیزی است که از آن به عنوان "باج خواهی" سرویس اشتراک گذاری تصاویر Photobucket یاد می شود. وب سایت فوتو باکت به تازگی سیاست های کاری خود را تغییر داده و شرایط جدیدی را برای نمایش تصاویری که در سرورهای این شرکت ذخیره می شوند در سایر وب سایت ها در نظر گرفته است. این بدان معنا است که اگر شما هم تصاویری را در وب سایت فوتوباکت آپلود کرده و سپس کدهای مربوط به آن را برای نمایش در وب سایت خود قرار داده اید، باید از این به بعد برای این کار هزینه پرداخت کنید، چرا که فوتوباکت این خدمات را دیگر به طور رایگان عرضه نمی کند.

فوتوباکت این تغییر سیاست را بدون اطلاع به کاربران خود انجام داده و به این ترتیب، کاربران این وب سایت فرصتی برای تصمیم راجع به اینکه مایل به پرداخت هزینه به فوتوباکت هستند یا اینکه می خواهند تصاویر خود را در سایت دیگری آپلود کنند نداشتند. فوتوباکت حالا از کاربران خود می خواهد سالانه مبلغ 399 دلار را بپردازند تا تصاویر آنها همچنان در اینترنت نمایش داده شود.

همانطور که انتظار می رفت، واکنش ها به این تصمیم در شبکه های اجتماعی منفی بوده است و به نظر می رسد تعداد زیادی از کاربران فوتوباکت در حال انتقال تصاویر خود به سایت های رقیب هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید