مهاجم پرسپولیس دربی 85 را از دست داد

کدخبر: ۱۷۴۶۹۵
پرسپولیس در ترکیب خود چند بازیکن مصدوم دارد که باعث نگرانی برانکو و هواداران این تیم شده است اما گفته می شود وضعیت مصدومان پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود تا امیدهای برانکو برای استفاده از آنها در ترکیب پرسپولیس برای بازی احتمالی با استقلال درآلمان بیشتر شود.
مهاجم پرسپولیس دربی 85 را از دست داد

محمد انصاری مدافع ملی پوش پرسپولیس می تواند بدنسازی خود ا زیر نظر مارکو مربی بدنساز تیم دنبال کند. کمال کامیابی نیا هم مشکلی برای بازی برای پرسپولیس ندارد اما برانکو نمی خواهد درباره این بازیکن ریسک کند. به همین خاطر کامیابی نیا به احتمال فروان در دیدار تداراکاتی تیمش مقابل آرسنال کیف نیز غایب خواهد بود.

اما در این بین گفته می شود مهاجم سرخپوشان، به دلیل مصدومیت شاید دربی 85 را از دست بدهد.وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر همراه سایر بازیکنان پرسپولیس تمرین نمی‌کند و این روزها زیر نظر کادر پزشکی این تیم مشغول فعالیت است تا هر چه سریع‌تر به شرایط نرمال برسد.

امیری از کمرش عکس MRI گرفت و مشخص شد که رگ عصب کمرش گرفته و به همین دلیل باید طی 10 روز به آب درمانی، ماساژ و فیزیوتراپی بپردازد و به همین دلیل به احتمال فراوان دوره تمرینی تیمش در اوکراین را از دست خواهد داد.

این در حالی است که قرار است پرسپولیسی‌ها برای برگزاری دربی بعد از اوکراین راهی آلمان شوند و با این شرایط به احتمال فراوان امیری هم همانند کمال کامیابی‌نیا در این بازی غایب خواهد بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید