پیش بینی پژمان جمشیدی:

پرسپولیس با برد الاهلی یک پای فینال آسیاست

کدخبر: ۱۷۴۷۰۷
بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم اگردر لیگ قهرمانان آسیا بتواند از سد الاهلی عربستان عبور کند به فینال این مسابقات خواهد رسید.
پرسپولیس با برد الاهلی یک پای فینال آسیاست

پژمان جمشیدی درباره صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی گفت: در این باره صحبت زیاد شده  و نمی خواهم کلیشه ای حرف بزنم اما صعود پی در پی به جام جهانی نشان دهنده حرکت صعودی فوتبال ایران با کی روش است و درباره بحث حضور در دور بعدی نیز باید بدانیم فوتبال ما با جوانان فعلی اش پتانسیل بالایی دارد و اگر قرعه خوبی داشته باشیم از گروه مان در جام جهانی صعود خواهیم کرد. به هر حال برای حضور در چنین تورنمنتی  باید برنامه های کی روش به طور کامل اجرا شود.

وی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: دوست داشتم با تیمی بازی کنیم که یک بار در تهران بتوانیم از آنها میزبانی کنیم اما این قرعه نیز بد نیست و عدم میزبانی با توجه به بازیکنان جوان می تواند در کمتر شدن استرس آنها تاثیر مثبتی داشته باشد. معتقدم اگر پرسپولیس از سد الاهلی عبور کند یک پای فینال آسیاست و امسال قهرمانی سرخپوشان در آسیا دور از ذهن نیست.

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی مانند رضاییان باید در یک باشگاه بلژیکی به عنوان بازیکن تستی حضور پیدا کند؟ این گونه پاسخ داد: اگر تستی به غیر از تست پزشکی مطرح است، باید بگویم این موضوع ضعف مدیر برنامه است چراکه رضاییان یکی از بهترین فوتبالیست های ایران است و در بازی های ملی جزو تاثیرگذار ترین بازیکنان بوده و فیلم بازی های ملی او برای هر مربی کافی است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با لژیونر شدن طارمی نیزعنوان کرد: طارمی بهتر است زودتر تکلیفش را روشن کند چراکه این وضعیت نه برای هواداران و تماشاگران پرسپولیس قابل پذیرش است نه به نفع شخص خود مهدی طارمی است چراکه عدم تمرین به روند کاری او لطمه می زند.

جمشیدی درباره لژیونر شدن فوتبالیست های ما در تیم های درجه دو اروپایی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم، مدتی ارتباط فوتبالی ما از این جهت با فوتبال دنیا قطع بوده است اما من امیدوارم با درخشش تیم ملی در جام جهانی، دوباره بازیکنان ملی پوش ما به تیم های درجه یک فوتبال اروپا ترانسفر شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید