ورود رضا کیانیان به سریال شهرزاد + تصاویر

کدخبر: ۱۷۴۸۳۴
قسمت سوم سریال «شهرزاد ۲» در حالی فردا توزیع می‌شود که شخصیت رضا کیانیان وارد داستان خواهد شد.
به گزارش ایسنا، قسمت سوم از فصل دوم سریال «شهرزاد» در حالی دوشنبه (۱۹ تیر ماه) عرضه می‌شود که شخصیت رضا کیانیان با عنوان «شاپور» وارد داستان می‌شود.

کیانیان در یادداشتی که پیش از انتشار قسمت اول سریال «شهرزاد۲» منتشر کرده، درباره حضور در این سریال نوشته بود:

«من فصل اول شهرزاد را دوست داشتم و سه بار درباره‌اش نوشتم. برای فصل دوم نقشی به من پیشنهاد شد که نتوانستم قبول نکنم. نقشی پر از تناقص پر از چالش‌های درونی و از همان نقش‌هایی که دوست دارم. در ساخت سریال مانند حسن فتحی بیشتر از انگشتان یک دست نداریم. تا به حال هر چه ساخته خوب بوده و در رأس همه شهرزاد بود.

و  حالا فصل دوم شهرزاد. همیشه فصل دوم سخت‌تر از اولی ست. نوشتن و ساختنش جسارت می‌خواهد. به ویژه که اولی خوب باشد چون توقع بیننده بالا رفته است. حالا با همین توقع بالا به دیدن فصل دوم شهرزاد بنشینید. در روز دوشنبه ۲۹ خرداد که دست بر قضا روز تولد من هم هست.»

رضا کیانیان به «شهرزاد» می آید/تصاویر

به گزارش ایسنا، داستان سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری سید محمد امامی در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است.

رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و ... ایفای نقش می‌کنند.

همچنین محسن چاوشی همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است.

رضا کیانیان به «شهرزاد» می آید/تصاویر

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید