ترافیک هافبک‌های استقلال، دردسر منصوریان

کدخبر: ۱۷۴۸۷۹
مدیر برنامه‌های سرور جپاروف خبر داده که با استقلال توافق کرده‌اند که او به این تیم برگردد. جپاروف البته قراردادی سنگین با استقلال دارد و باشگاهی هم حاضر نشده است پول رضایت‌نامه او را بدهد و او را به خدمت بگیرد.
ترافیک هافبک‌های استقلال، دردسر منصوریان

پیش‌بینی‌می‌شد استقلال با وجود داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مجتبی جباری برای آن که از مبلغ سنگین قرارداد یک‌میلیارد و 300میلیونی جپاروف فرار کنند با او توافق کنند که به تیم دیگری برود. حتی بعد از اعلام توافق هم انتظار می‌فت دو طرف با توجه به شرایط استقلال توافق کنند که جپاروف در تیم دیگری بازی کند. با وجود این تسنیم امروز خبر داده که منصوریان تلفنی با جپاروف صحبت کرده و به او گفته که در استقلال به او نیاز دارد.

با حضور جپاروف، ترافیک در خط میانی استقلال بیشتر از گذشته هم خواهد شد. استقلال هم‌چنین با مشکل بیرون گذاشتن بازیکنان از لیست خود هم روبه‌رو است. آن‌ها با وجود جپاروف باید دو بازیکن را از لیست خود بیرون بگذارند که یکی از آن‌ها احتمالا محسن کریمی است که مصدوم شده است. احتمال بعدی هرایر مگویان است که ممکن است به پیکان هم برود. 

اما با رفتن او استقلال فقط پژمان منتظری، مجتبی حسینی و لئوناردو پادوانی را در دفاع وسط خواهد داشت و ممکن است ناچار شود در طول فصل از فرشید باقری یا روزبه چشمی در این پست استفاده کند. در واقع با حضور جپاروف توازن توزیع بازیکنان استقلال در پست‌های مختلف به هم خواهد ریخت.

 آن‌ها بدون در نظر گرفتن شجاعیان که ممکن است از او در پست بال‌های هجومی استفاده کنند سه هافبک بازی‌ساز خواهند داشت و این تنها پستی که بیش از دو بازیکن در آن حاضر خواهند بود اما برای دفاع وسط در صورت کنار رفتن مگویان، منصوریان فقط سه بازیکن در اختیار خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید سرمربی استقلال چطور مشکل تعداد بازیکنان خود را حل خواهد کرد و در طول فصل از چه بازیکنانی استفاده خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید