جزییات ضرب شست پلیس به تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان

کدخبر: ۱۷۵۰۹۳
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان جزییات عملیات بی‌سابقه پلیس در کشف توطئه گروهک تروریستی جیش الظلم در ارتفاعات سراوان را تشریح کرد.

او گفت: از مدتی قبل تیم‌های اطلاعاتی ما با نفوذ به گروهک تروریستی جیش‌الظلم اقدام خود در این زمینه را آغاز کرده و متوجه شدند که آنان حجم زیادی از مواد منفجره و مهمات را به همراه تعدادی سلاح به ارتفاعات ١٨٠٠ متری کوه سفید در سراوان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این گروهک قصد داشتند تا با دپوی این سلاح‌ها در موقعیتی مناسب عملیاتی گسترده زمین و زمین به هوا را علیه مرزبانان کشورمان ترتیب دهند، گفت: با هوشیاری ماموران، پنجشنبه شب نیروهای پلیس به محل دپوی این سلاح‌ها رفته و تمامی سلاح‌های تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند. رحیمی با بیان اینکه در پی این عملیات نیروهای گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک کشور پاکستان متواری شدند، ادامه داد: ماموران در این عملیات یک قبضه ضد هوایی را کشف کردند.

تروریست‌ها قصد داشتند تا با استفاده از این ضدهوایی به بالگرد حامل فرماندهان و مسوولانی که به مرز رفت‌وآمد می‌کنند، شلیک کنند که البته ناکام ماندند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین یک قبضه توپ ضدهوایی، ٣٥ قبضه کلاشینکف خارجی، یک قبضه دوش پرتاب اس‌پی‌جی‌٩، چندین گلوله انفجاری و صدها فشنگ و تیر از محل این تروریست‌ها کشف و ضبط شد. وی با بیان اینکه بسیاری از سلاح‌های کشف شده گرانقیمت هستند، گفت: به خوبی می‌دانیم که چه گروه‌ها و کشورهایی این سلاح‌های گرانقیمت را برای ایجاد ناامنی در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند.

اما آنها باید بدانند که اقدام‌شان بی‌فایده است. رحیمی این عملیات را یکی از بی‌سابقه‌ترین عملیات‌های پلیس سیستان و بلوچستان توصیف کرد و افزود: اگر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی ماموران نبود، معلوم نبود که تروریست‌ها با این حجم از سلاح چه اقداماتی می‌توانستند انجام دهند که خوشبختانه با یاری خداوند و هوشیاری ماموران این اقدام آنان خنثی شد.

منبع : اعتماد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید