منصوریان کدام 3 بازیکن را از لیستش حذف می کند؟

کدخبر: ۱۷۵۲۱۶
با وجود اینکه زمان زیادی تا شروع لیگ نمانده، استقلال دست از یارگیری برنداشته و مرتب در حال مذاکره با بازیکنان است. استقلالی‌ها که مصرانه خواستار جذب رضاییان بودند حالا با رابسون و باشگاه باهیای برزیل به توافق رسیدند تا مدافع برزیلی همچنان در جمع آبی‌ها بماند.
منصوریان کدام 3 بازیکن را از لیستش حذف می کند؟

 در حالی که گفته می شود به دلیل مصدومیت جدی پادووانی منصوریان خواستار جذب رابسون شده، این دو موضوع کاملا به هم بی ارتباط هستند. مصدومیت پادووانی از ناحیه همسترنیگ است که با چند جلسه فیزیوتراپی خوب می‌شود اما بازگشت رابسون به خاطر عملکرد خوب این بازیکن در فصل گذشته است و به همین علت سرمربی استقلال قصد دارد او را به این تیم برگرداند.

 حالا استقلال با مشکل کمبود جا مواجه است چراکه لیست این تیم پر بوده و بازیکن اضافی هم دارد و اگر قرار به حفظ رابسون باشد با توجه به جذب جباری و بازگشت جباروف، آبی ها باید سه بازیکن را از فهرست خود خارج کنند. اگر منصوریان مجبور شود مگویان را از لیست خود بیرون بگذارد باشگاه هزینه سنگینی برای تسویه حساب با این بازیکن باید بپردازد. اگر هم قرار بر این باشد که بازیکنان جوان قربانی شوند آن وقت در صورت شکست های استقلال در بازی های آینده منصوریان و مدیران آبی باید منتظرحجمه های شدید و سنگین مطبوعات علیه خود باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید