جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی کردم

کدخبر: ۱۷۵۳۶۶
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری شایعات درباره احتمال معاون اولی‎اش در دولت دوازدهم را رد کرد.
جای روحانی بودم باهنر را معاون اول نمی کردم

محمدرضا باهنر که عصر امروز در کافه خبر خبرآنلاین نشست خبری ماهانه خود را برگزار کرد؛ با تبریک به ملت عراق و آیت الله سیستانی، از جانفشانی آنها و کمک نیروهای سپاه قدس و سردار سلیمانی در آزادسازی موصل تقدیر کرد و افزود: این اتفاق علاوه بر ملت عراق، مردم مظلوم منطقه را نیز خوشحال کرد. مردمی که ظلم داعش را با روح و روان خود احساس کرده بودند. وحشی‎گری‌های این فرقه خودساخته در قتل عام‎ها و خرید و فروش انسان‎ها و ... قابل وصف نیست و امروز همه از شکست آنها خوشحالند.

وی با اشاره به اینکه ایران هم این فجایع را از جانب تروریست‎های وطنی یعنی منافقین دیده است، ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای اروپایی همانطور که مواضعشان درباره داعش روشن نیست، سلف های منافقین را هم به رسمیت شناخته و با آنها جلسه می گذارند. این ظلم تاریخی آنها به بشریت است. اگرچه ریشه ایدئولوژیک تفکر تکفیری به این سادگی از بین نمی رود، اما انشالله مجموعه خلیفه گری آنها، به زودی زود جمع خواهد شد. آنها شاید روز اول یک جنگ نیابتی به راه انداخته بودند اما از همان زمان، ایران آنها را خطری برای منطقه می دانست. این نطفه با همیاری آمریکا، پول برخی حکومت‎های منطقه از جمله عربستان و زمینی که پاکستان در اختیارشان قرار داد، ایجاد شد که امیدواریم به زودی شاهد نابودی آنها باشیم.

باهنر در پاسخ به سوال خبرآنلاین که به احتمال حضور وی در کابینه دوازدهم اشاره داشت، از حسن ظن کسانی که او را معرفی می کنند، تشکر کرد و گفت: قبلا هم برخی دوستان از جمله آقای کوهکن تصور داشتند که بهتر است من نامزد ریاست جمهوری شوم اما این کار را نکردم.

وی افزود: اگر من جای آقای روحانی بودم، حتما باهنر را معاون اول نمی کردم. دلایلش هم روشن است. من برخی کارهای دولت یازدهم را تایید کرده و می کنم و امیدوارم در دولت دوازدهم هم موفق باشند. اما ما اختلاف نظرهایی هم با هم داریم و طبیعی است که روحانی کسی را که با او اختلاف دارد، به عنوان معاون انتخاب نکند.

باهنر در ادامه یک شوخی را بازگو کرد و گفت: «به کسی گفتند که مساله حل است؟ گفت بله 50 درصد طرف من حل است ولی 50 درصد طرف مقابل مشخص نیست!» حالا من می خواهم بگویم که این مطالبه، 100 درصدش حل نشده و نه این طرف می خواهد نه آن طرف! باید به دولت مستقر برای حل مشکلات مردم کمک کرد. اگرچه برخی جاهای تبلیغات انتخاباتی خوب نبود و تخریب کننده بود اما همه نامزدها برای حل مطالبات اصلی مردم به اجماع رسیدند. از جمله رونق اقتصادی، اشتغال و ....

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر لزوم کمک به دولت برای حل مشکلات مردم، گفت: البته اگر دولت هم خواست برخی مسائل حاشیه ای را به متن بیاورد یا برعکس، باید حتما نقد شود. اما اگر دولت می خواهد به حل مشکلات مردم کمک کند، من هم حمایت می کنم. اعم از اینکه از من دعوتی بشود یا نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید