عجیب اما واقعی؛ کارت صدآفرین برای فوتبالیست های ایران !

کدخبر: ۱۷۵۶۲۱
تیم ملی فوتبال المپیک ایران برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال دیروز به قرقیزستان سفر کرد.
عجیب اما واقعی؛ کارت صدآفرین برای فوتبالیست های ایران !

  در این سفر دو بازیکن تراکتورسازی و بازیکنان جوان استقلال تهران تیم ملی را همراهی نمی‌کنند و این باشگاه ها بازیکنان خود را به تیم ملی ندادند همین موضوع نگرانی‌هایی  را بوجود آورده است.تیم ملی المپیک ایران در گروه A با تیم‌های قرقیزستان، عمان و سریلانکا هم‌گروه است.

اما در هنگام عزیمت تیم المپیک کشورمان اتفاقی افتاد که باعث بهت و حیرت بسیاری شد و بازتاب وسیعی در رسانه های کشور داشت.

در پایان مراسم بدرقه ملی‌پوشان تیم امید برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرقیزستان، هدایایی بسیار عجیبی به بازیکنان تیم ملی داده شد تا این فوتبالیست‌های جوان با صحنه ایی منحصر به فرد روبرو شوند. فدراسیون فوتبال برای هر بازیکن تیم ملی امید، یک هندزفری، یک فلش یو اس بی و یک چراغ قوه در نظر گرفته بود. هدایایی که بیشتر از بازیکنان فوتبال، برای جشن‌های فارغ‌التحصیلی پایه پنجم دبستان مناسب به نظر می‌رسند.

اینکه یک فوتبالیست در اردوی برون مرزی‌ دقیقا با چراغ قوه و فلش مموری دقیقا چه کاری می‌تواند انجام بدهد، سوالی است که اهالی متفکر و خوش‌خرج فدراسیون فوتبال باید برای آن پاسخی داشته باشند. تنها هدیه کارآمد برای این بازیکن‌ها، یک هندزفری است که احتمالا همه ستاره‌های امید مدل‌های به مراتب بهتر آن را در اختیار دارند. نتیجه‌گرفتن در رده امید بعد از ناکامی‌های متوالی این رده سنی، دغدغه جدی این روزهای فدراسیون است اما ستاره‌های این تیم هدایایی را از مدیران فدراسیون فوتبال دریافت کرده‌اند که هر روز در بساط دستفروش‌های مترو دیده می‌شوند.

 در شرایطی که فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر از رفتار برخی باشگاه ها که بازیکنان جوانشان را در اختیار تیم المپیک نگذاشته بودند انتقاد کرد باید دید نظر رییس فدراسیون در مورد این تحقیر عجیب بازیکنان که توسط اهالی فدراسیون انجام شده چه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید