رامبد جوان خبرنگاران را به هنرمندان/حاشیه اکران فیلم مهران مدیری

کدخبر: ۱۷۶۰۵۱
اکران خصوصی فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" دیشب با غیبت کارگردانان بزرگ سینمایی همچون "داریوش مهرجویی"، "ابراهیم حاتمی‌کیا"، "پوران درخشنده"، "حمید نعمت‌الله"، "کمال تبریزی"، "ناصر تقوایی"، "کیانوش عیاری" و "رضا میرکریمی" برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اکران خصوصی فیلم سینمایی "ساعت 5 عصر" دیشب با حضور اهالی سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی و چهره‌هایی همچون حسین علیزاده، همایون شجریان، سالار عقیلی، عادل فردوسی‌پور در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

اکران خصوصی ساعت 5 عصر

این اکران در ابتدا قرار بود ساعت 21 دیشب برگزار شود اما اکران با نزدیک به دو ساعت تاخیر آغاز شد. نکته قابل توجه این برنامه حضور بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون بود اما با این وجود غیبت کارگردانان بزرگ سینمایی همچون "داریوش مهرجویی"، "ابراهیم حاتمی‌کیا"، "پوران درخشنده"، "حمید نعمت‌الله"، "کمال تبریزی"، "ناصر تقوایی"، "کیانوش عیاری" و "رضا میرکریمی" به وضوح در این برنامه احساس می‌شد.

اما در این میان اتفاق نه چندان خوشایند برخورد نامناسب با خبرنگاران و اهالی رسانه بود. به طور معمول در اکران‌های خصوصی اهالی رسانه در کنار هنرمندان بوده و می‌توانند با آنها وارد صحبت و گفت‌وگو شوند اما دیشب هنرمندان پس از حضور روی استند عکس، مستقیماً به سالنی دیگر رفته و هیچکدام از خبرنگاران نمی‌توانستند با آنها روبرو شوند.

اکران خصوصی ساعت 5 عصر

اتفاق عجیب‌تر اما جدا کردن سالن نمایش فیلم برای هنرمندان و خبرنگاران بود به طوری که هنرمندان و مهمانان ویژه اثر در سالن شماره یک پردیس کوروش به تماشای فیلم نشستند و اهالی رسانه به سالن دو که هیچ مهمانی در آن حاضر نبود هدایت شدند.

معطلی اهالی رسانه برای ورود به سالن نمایش فیلم و ارتباط و گفت‌وگو با هنرمندان از یک سو و حضور بسیاری از افراد غیر هنرمند در سالن اصلی اکران نیز موضوعی بود که اعتراض برخی از مطبوعاتی‌ها را به همراه داشت. به محض شروع مراسم "علی اوجی" در حکم مجری برنامه را آغاز کرد و این برنامه در سالن شماره دو از روی پرده اکران پخش می‌شد.

اجرای دو قطعه توسط سالار عقیلی به همراه گروهش در اکران خصوصی ساعت 5 عصر یکی از برنامه‌های ویژه این مراسم بود. پس از آن مهران مدیری روی صحنه آمده و بعد از گپ و گفت با حضار از نبودن علی معلم، عارف لرستانی و افشین یدالهی در این جمع ابراز ناراحتی کرده و جایشان را خالی کرد.

اکران خصوصی ساعت 5 عصر

خبرنگاران که در سالن شماره دو تنها می‌توانستند تصویر این مراسم را ببینید تنها یک هنرمند را همراه خود می‌دیدند. رامبد جوان تنها هنرمندی بود که با وجود حضور همه هنرمندان در سالن یک، اصرار داشت که در سالن شماره دو نشسته و فیلم را کنار اهالی رسانه ببیند.

تلاش گروه سازنده ساعت 5 عصر برای برگزاری مراسمی فاخر و به قول معروف شیک این بار هم اهالی رسانه را به عنوان اولین نفرات کنار گذاشت. حال آنکه تجربه اکران‌های خصوصی نشان داده هنرمندان به راحتی با حضور اهالی رسانه کنار آماده و فضای این چنین مراسمی همواره بسیار صمیمانه است.

رامبد جوان پشت خبرنگاران ایستاد/غیبت کارگردانان مطرح سینما در اکران خصوصی ساعت 5 عصر+ عکس

پیش از شروع اکران فیلم مدیری و سایر عوامل اجرایی برنامه از تمامی عکاسان خواستند تا دوربین‌های خود را خاموش کرده و پس از آن اکران ساعت 5 عصر بالاخره آغاز شد. مدیری که تمام مدت در سالن شماره یک به سر می‌برد برای چند ثانیه به سالن شماره دو آمده و از حضور اهالی رسانه تشکر کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید