حواستان باشد ماهواره نسخه تان را نپیچد!

کدخبر: ۱۷۶۱۰۵
یک داروساز با بیان تاکید بر این‌که داروهای ماهواره‌ای را نخرید، گفت: داروهایی که در ماهواره تبلیغ می‌شود، با نام تجاری دیگر و قیمت ارزان‌تر در داروخانه‌های کشور وجود دارد.

به گزارش ایران پزشک، محمود هادی پور دهشال، داروساز در خصوص داروهای تبلیغ شده برای تنظیم وزن در ماهواره، گفت: داروهای ماهواره‌ای را نخرید؛ داروهایی بخرید که در فهرست رسمی داروهای ایران وجود دارد و در داروخانه‌ها به صورت رسمی در اختیارتان گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: گاهی اوقات دارویی که در ماهواره تبلیغ می‌شود، با نام تجاری دیگر و قیمت ارزان‌تر در داروخانه‌های کشور وجود دارد و فقط مساله این است که با تبلیغات آن دارو را در ذهن افراد جا می‌اندازند که بهترین داروست.

این داروساز در پاسخ به این پرسش که آیا داروهای ترک اعتیاد ماهواره‌ای تفاوتی با داروهای دیگر دارد، اظهار کرد: داروهای ترک اعتیاد هم همین طور هستند. برای ترک اعتیاد باید حتما تحت نظر یک موسسه بود و به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کرد.

وی در پایان در رادیو سلامت بیان کرد: ترک اعتیاد نیازمند کنترل‌های لازم، پزشک و روان‌پزشک است و این‌طور نیست که با چند کپسول ترک کرد، بلکه حتما برای ترک اعتیاد باید به کلینیک‌های تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید