فراخوان ثبت نام در سومین اردوی جهادی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی

کدخبر: ۱۷۶۱۵۲
سومین اردوی جهادی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی به مدت یک ماه در استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از تمامی فعالین فرهنگی، علمی و ایثارگران و دوستداران راه شهدا، به خصوص فرزندان گرانقدر شاهد و ایثارگر دعوت کرد تا در سومین اردوی جهادی که با ۵ محور فرهنگی، پزشکی، عمرانی، علمی و آموزشی، کارآفرینی و اشتغالزایی، شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: «وظیفه داریم فقر و محرومیت را در کشور از بین ببریم و به زندگی این قشر بیشتر رسیدگی کنیم. این، وظیفه ما و وصیت امام (ره) است. خود حضور یک جوان مؤمن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، دربین جوانان، دربین مردم، مظهر مجسم آیه قرآن است». امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این انقلاب ثمره خون شهدا و ایثارگران است که به امانت به ما سپرده شده، تا برای اعتلای آن در سنگرهای مختلف علمی و فرهنگی جهاد و ایثار کنیم در راستای لبیک عملی و فرمان آتش به اختیار مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین جهاد محرویت زدایی، این بار کاروان قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی در پایتخت هشت سال دفاع مقدس، خوزستان همیشه سربلند حضور می‌یابد تا دوباره نوای خدمت رسانی را در سنگرهای جهاد و ایثار برای ریشه کنی فقر و محرومیت طنین انداز کند.»

زمان ثبت نام این اردوی جهادی از ۲۷ مرداد لغایت ۱۰ مرداد بوده و زمان و  مکان برگزاری اردو به مدت یک ماه از تاریخ ۲۰ مرداد لغایت ۲۰ شهریور در استان خوزستان خواهد بود. علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.IRJH.IR مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن  ۳۳۷۰۲۲۹۲–۰۲۱ و آدرس تلگرام: IRJH_IR@ اطلاعات تکمیلی را دریافت کرده و در این اردو ثبت نام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید