«نبیه بری» تجاوزهای تل‌آویو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد

کدخبر: ۱۷۶۲۵۷
رئیس پارلمان لبنان به نمایندگی از تمامی اعضای این پارلمان، اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرده و خواستار اقدام جامعه جهانی برای جلوگیری از این اقدامات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان به نمایندگی از اعضای این پارلمان، اقدامات تجاوزکارانه صهیونیستها علیه مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، نبیه بری در سخنان خود خواستار اتخاذ تدابیر فوری توسط جامعه جهانی برای کوتاه کردن دست اشغالگران صهیونیست از مسجدالاقصی شد.

رئیس پارلمان لبنان همچنین همبستگی این کشور با شهروندان فلسطینی در برابر تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را اعلام کرد.

از سوی دیگر، دولت لبنان نیز با صدور بیانیه ای خواستار توقف اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی شد.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه پس از اقامه نماز ظهر و عصر فلسطینیان در مسجدالاقصی، آنها را هدف یورش وحشیانه خود قرار دادند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری شدیدی میان صهیونیستها و نمازگزاران فلسطینی درگرفت.

به دنبال هتک حرمت مجدد مسجدالاقصی و نمازگزاران فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای فراخوان تظاهرات صادر کرد. این جنبش در بیانیه خود از مردم فلسطین خواسته است تا روز جمعه هفته جاری پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات خشم برگزار کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید