ال کلاسیکو، هدیه زود هنگام بابانوئل به فوتبال دوستان

کدخبر: ۱۷۶۳۴۵
بدون شک یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین بازی های فوتبال در جهان را دو تیم بارسلونا و رئال مادرید مقابل هم انجام می دهند. بازی دربی این دو تیم که به «ال کلاسیکو» معروف شده میلیون ها بیننده در سطح دنیا دارد.
ال کلاسیکو، هدیه زود هنگام بابانوئل به فوتبال دوستان

این دو تیم این روزها به آمریکا سفر کرده و اردوی تدارکاتی خود را در این کشور برگزار می کنند. قرار است دو تیم بزودی در این کشور یک بازی تدارکاتی برگزار کنند تا پیش درآمدی برای ال کلاسیکو های امسال باشد.اما در همین حال دیروز برنامه کامل مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال باشگاهی اسپانیا(لالیگا) انتشاریافت تا جدال اولین ال‌کلاسیکو رسمی نیزمشخص شود. بر این اساس اولین بازی آنها درلیگ فوتبال اسپانیا در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری در سانتیاگوبرنابئو انجام می‌گیرد.این بازی چند روز قبل از کریسمس یعنی 20 دسامبر(29 آذر 96 ) میان رئال و بارسا انجام خواهد شد که برنده این بازی می تواند هدیه ایی مناسب را به هواداران خود بدهد. در حالیکه ا‌ل‌دربی برگشت در نیوکمپ 2 هفته قبل از اتمام فصل یعنی در تاریخ 6مه (16 اردیبهشت 97 )انجام می‌شود.

این در حالیست که تا قبل از شروع فصل جدید،‌2 تیم بزرگ ماتادورها، 3 مرتبه برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که نخستین آن در تاریخ 29 ژوییه(7 مرداد ) و نیز 2 بازی رفت و برگشت در چارچوپ سوپرجام در نیوکمپ در تاریخ 13 اوت(22 مرداد 96 ) و برنابئو 16 اوت(25 مرداد 96 ) خواهد بود.

مطابق برنامه منتشرشده رئالی‌ها دراولین بازی فصل مقابل دیپورتیو لاکرونیا در تاریخ 20 اوت(29 مرداد 96 ) به میدان خواهند رفت و آخرین بازی خود را نیز برابر ویارئال در تاریخ 20 مه(3 اردیبهشت 97) انجام می‌دهند.

بارسلونا نیز در اولین هفته در نیوکمپ با بتیس مصاف می‌د‌هد و آخرین بازی فصل خود را برابر سوسیداد انجام خواهد داد.

تیم اتلتیکومادرید با هدایت سیمئونه، در نخستین هفته فصل با خیرونا در بازی خارج از خانه به میدان می‌رود و آخرین مسابقه فصل خود را برابر ایبار انجام می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید