تیم منصوریان از آسیا حذف می‌شود؟

کدخبر: ۱۷۶۳۵۲
از چند روز پیش صحبت‌هایی مطرح شده بود مبنی بر اینکه تیم‌های بدهکاری چون استقلال و پرسپولیس ممکن است از سوی AFC از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند و همین مسئله باعث شد دو بازیکن سابق استقلال پرونده‌های خود را به کنفدراسیون آسیا ارسال کنند تا بلکه باشگاه پیشین خود را با محرومیت و جریمه مواجه سازند.
تیم منصوریان از آسیا حذف می‌شود؟

آندو تیموریان و کاوه رضایی از استقلال شکایت کردند.تیموریان بابت طلبی که از سه سال پیش در دوره مدیریت فتح الله زاده ازاین تیم داشت و همچنین کاوه رضایی نیز بابت مطالبات خود در فصل گذشته از این تیم به AFC شکایت کردند و نکته جالب اینکه هر دوی نامه این بازیکن را با یک سربرگ یک متن در یک تاریخ خاص برای AFC ارسال شده است.

نکته قابل توجه اینکه در نامه‌ای که این دوبازیکن  به ای اف سی ارائه کرده‌اند خواستار گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه توسط AFC و منع حضور استقلال برای فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند.

کاوه رضایی با جدایی خود از استقلال هنوز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با پیراهن اسقلال گذاشته و حالا این شکایت از آبی پوشان در نوع خود جالب باشد.

جالب اینکه رضایی مبلغی در حدود 160 میلیون و تیموریان نیز حدود 600 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکارند. البته طلب تیموریان برمی‌گردد به دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده در این باشگاه که با جریمه‌هایی نیز همراه شده است.

درباره آندو تیموریان نیز اینطور خبر رسیده که این بازیکن به شدت از مسئولان و اعضای کادر فنی استقلال گله مند است. او نیم فصل دوم لیگ شانزدهم به استقلال پیوست اما به خاطر محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی مجبور شد به نفت برود ولی این قول را گرفت که برای فصل بعد با او قرارداد بسته شود.

با این حال پس از پایان فصل هیچ خبری از استقلالی ها نشد و آنها تیم خود را بستند و سراغی هم از آندو نگرفتند. به همین دلیل آندو این شکایت را کرده و خواهان تمام طلب خود از استقلالی ها است.

باید دید سرانجام این ماجرا به کجا خواهد کشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید