اشتباه تاریخی آندوتیموریان

کدخبر: ۱۷۶۵۷۳
باور کردنی نیست اما کسی که چند سال پیش در دربی 78 یک‎تنه مقابل تمام بازیکنان پرسپولیس ایستاد و آنها را عاصی کرد، حالا استقلال را در معرض خطری بزرگ قرار داده است.
اشتباه تاریخی آندوتیموریان

آندرانیک تیموریان با ارسال مدارکی به AFD خواهان دریافت مطالباتش از استقلال شده، آن هم درست در روزهایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه‌های ایرانی را به شدت تحت فشار قرار داده و از آنها خواسته تا وضعیت بدهی‌های مالی خود را تا 9 شهریور مشخص کنند. این حرکت آقای مثلا متعصب که در دربی برای استقلال یقه پاره می‌کرد ممکن است به قیمت کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تمام شود. به عبارت بهتر آندو حاضر شده به قیمت حذف احتمالی استقلال از آسیا، مطالباتش را از این تیم زنده کند.

هرچند خود تیموریان مدعی است که در جریان تصمیم‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مراجع درباره باشگاه استقلال نیست اما باید ساده‌‎لوح باشیم که این ادعای آندو را بپذیریم. چرا که او به خوبی می‌داند چه حرکت زیرکانه‌ای را در چه مقطعی انجام داده است. آندو با فرستادن مدارک مطالباتش از استقلال، این باشگاه را در مقابل عمل انجام شده قرار داده و حالا که AFC کاملا در جریان این پرونده قرار گرفته، مجبور است تا 9 شهریور تکلیف مطالبات آندو را مشخص کند. در واقع حالا پرداخت مطالبات تیموریان در اولویت قرار گرفته و استقلالی‌ها باید سایر پرونده‌های مالی خود را در اولویت بعدی قرار بدهند.

او البته حق دارد از طریق قانونی برای دریافت مطالباتش اقدام کند اما نه از هر راهی و نه به هر قیمتی! شاید این اقدام آندو منجر به زنده شدن مطالباتش از استقلال شود اما اگر مشکلی مثل حذف از لیگ قهرمانان آسیا  برای این باشگاه پیش بیاید، تیموریان بازنده این بازی خواهد بود و محبوبیتی که او در میان هواداران استقلال دارد با این اشتباه تاریخی، جایش را به نفرتی عمیق و فراموش نشدنی خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید