فوتبالیست های بدون تیم‌ ایران

کدخبر: ۱۷۶۵۷۸
پنجره نقل و انتقالات لیگ هفدهم باز است اما کار برای بازیکنان بدون تیم سخت شده است.
فوتبالیست های بدون تیم‌ ایران

 در فاصله کمتر از یک هفته مانده به شروع لیگ برتر به غیر از نفت تهران سایر تیم ها فهرست بازیکنان موردنظر خود را تکمیل کردند، استقلال حتی بیشتر از تعداد مجاز بازیکن گرفته و حالا باید چند بازیکن را از لیست خارج کند. این موضوع نشان می دهد برای تمامی بازیکنان بدون تیم جای خالی وجود ندارد، شاید چند بازیکن بدون تیم بمانند و مجبور بشوند به لیگ دسته اول بروند.

معروف‌ترین بدون تیم‌ها

آندرانیک تیموریان: کاپیتان سابق تیم ملی هنوز تیم این فصل خود را انتخاب نکرده و گزینه چندانی هم پیش روی خود نمی بیند. تیم های مطرح لیگ در پست آندو بازیکن دارند. تیموریان در دو سال اخیر چندان شرایط خوبی نداشته است و نمی خواهد انتخاب غلطی داشته باشد. او برای بازگشت به تیم ملی کار بسیار سختی خواهد داشت.

 اشکان دژاگه: کاپیتان دوم تیم ملی ایران در یکی، دو سال گذشته نتوانسته حضور پررنگی در دیدارهای باشگاهی داشته باشد. او در ولفسبورگ هم دوام نیاورد. اشکان اگر می خواهد از ترکیب اصلی تیم ملی دور نشود باید این فصل به تیمی برود که به بازی گرفته شود. او فعلا انتخابی نداشته است.

سوشا مکانی: گفته شد که به ایران برگشته تا دوباره فولادی شود اما این اتفاق نیفتاد، حضورش در نفت تهران هم عملی نشد.. فعلا خبری از پیوستن او به تیمی نیست.

هاشم بیگ‌زاده: بدشانسی های او تمامی ندارد. انتقال او به تراکتورسازی با محرومیت این تیم همراه شد و حالا او تکلیف خود را نمی داند.

حنیف عمران‌زاده، محسن بنگر، بهنام برزای، وحید طالب‌لو، ارسلان مطهری، احمد آل‌نعمه، رضا نورمحمدی، رضا نوروزی، مهرداد کفشگری، محمدامین آرام طبع، شهاب کرمی، سیامک کوروشی، میثم مجیدی، میثم حسینی، سامان نریمان جهان و... هنوز با تیمی قرارداد نبستند و به نظر می رسد این هفته تلاش می کنند تا به یک تیم لیگ برتری منتقل شوند. بهترین اتفاق برای این بازیکنان بدون تیم سامان گرفتن نفت تهران است.

این در حالی است که چند بازیکن نفت تهران هم پس از رفتن علی کریمی بلاتکلیف شدند. پیام صادقیان، حمید علی عسگر و امین منوچهری قرارداد خود با نفت را ثبت نکردند و به نظر می رسد مجددا آنها را باید در فهرست بازیکنان بدون تیم قرار داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید